Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4.2021 >



Není nad to, když vyjde nová zpráva pro veřejnost o UFO a pod tím se semele diskuze.

https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/pentagon-potvrdil-pravost-novych-zaberu-ufo-pochazeji-od-namornictva-150467

Jsou tam všechny možné názory - nejen známý boj o lidstvo, planetu a jeho vědomí, který je naprosto čitelný z totemu,
tzn. ženská říká že existuje galaktické společenství a že to co se tu děje na planetě, je za hranicí únosnosti kosmického zákona a proti ní zlý omezenec trol NWO s "ber prášky, nezapomeň na návštěvu chocholouška" - ale také se tam vyskytuje názor, že sem jdou mimozemšťani udělat pořádek a že je budeme hezky poslouchat, případně náboženský fanatici s "je to SATAN !!!!", až po hádky že UFO ještě neznamená mimozemšťani.
Hezký.

Ta paní, co tam vystupuje s galaktickým společenstvím má buď vlastní telepatické spojení, nebo to odněkud přečetla. Každopádně říká cca to co vidím i já. Další paní si myslí, že nás sem jdou řídit. Já mám vlastní příjem, tak vím, že rozhodně není zájem Galaktické federace, abychom je poslouchali a že za nás mezi námi budou dělat pořádek.
Ale je jejich zájem, aby nám došlo, že jsou tady a že potřebujeme pomoct, přijmout tu pomoc, dát GF povolenku vymlátit temnou infiltraci mezi lidstvem a ŠMAHEM zarazit 5G, i kdybychom měli začít znovu používat pevnou linku a paměť. A ty "vědce", co sloužili Globálně mocenskému systému, hnát k odpovědnosti.

To dá rozum!
Galaktická federace a přilehlé vesmírné a kosmické inteligence a spirity se tu na této planetě neangažují v této době čistě KVULI lidstvu. Na této planetě hrozilo, že se tady vesmírný vir rozmůže a jak otřesně odporná folikula ohavnosti bouchne a TEMNOTOU zahltí nejen tuto galaxii, ale i vesmír. Prostě jako kdyby měl vesmír infekční chorobu a ten vir se usídlil zrovna tady a proto se tu seběhly bílé krvinky nejen z Galaxie, ale i našeho vesmíru. A nakonec i z kosmu samotného, kde je vesmírů mnoho.
Lidstvo tu přitom JE. Podmínkou pro tuto misi nebylo MILOVAT lidstvo, ale pracovat v jeho prospěch. Kdyby to podmínka byla, půlka mise se nemohla přihlásit.
Nicméně, dopadlo to úžasně - zničili jsme ten vir a s tím i jeho produkt NWO. NWO zřícené na 3D řádí.

Teď začíná jít konečně o lidstvo a jeho budoucnost, ve smyslu - jupí, lidstvo bude na 100% (vyhrála Galaktická federace), nicméně jestli má někdo představu, že nám teď budou vládnout, ne, ne, tak to prostě není.
Opravdu byste ve volném čase své galaktické existence jen tak dělali pořádek na nějaký planetě a hráli si na bohy???
Proč? Co byste z toho měli kromě dřiny a spirituálních závazků?

Kdyby nebylo na této planetě 5G a riziko kolapsu zdravého prostředí ekosystému a parta nadšenců do UFO a jaderné zbraně, mohla by se Galaktická federace zpakovat a odlétnout. Jenže nemůžou.


5G je síť, která se rozpíná kolem naší planety přes všelijaké družice a která umožňuje všem těm mozkově i tělesně zlenivělým bytostem lidského druhu ve vyspělém světě datlovat ve svých chytrých telefonech.
5G síť se zakládá na mikrovlnném záření.

"Mikrovlny
Související informace naleznete také v článku Mikrovlny.

Mikrovlny o frekvencích 3–300 GHz dělíme na SHF (3–30 GHz) a EHF (30–300 GHz). Mikrovlny jsou absorbovány molekulami tekutin, jež mají dipólový moment, zvláště vody; toho se využívá k ohřívání v mikrovlnné troubě. Mikrovlny se rovněž využívají pro bezdrátovou komunikaci zvanou Wi-Fi a pro vysílání satelitní televize. "

"Kmitočtová pásma pro 5G NR jsou rozdělena na dva rozsahy frekvencí. Prvním je Frequency Range 1 (FR1)[1] s frekvencemi do 6 GHz, z nichž část je již používána předchozími systémy mobilních telefonů, a byla rozšířena o další uvolňované části spektra o kmitočtech 410 MHz až 7125 MHz. Druhým je Frequency Range 2 (FR2)[2] zahrnující kmitočty od 24,25 GHz do 52,6 GHz. Signály s kmitočty v tomto pásmu patřícím do pásma EHF (milimetrových vln) mají kratší dosah, ale vyšší dostupnou šířku pásma než v FR1"




Normální rozum člověka, který zná mikrovlnku a ví, že to ZDRAVÉ NENÍ, by měl zpozornět, když se tahle prasárna rozkládá kolem celé planety. Taky jste si všimli, jak ubyli ptáčkové a hmyz?
Já jsem vyrůstala v 80. a 90. letetch, kdy se běžně ještě vyhlašovaly smogové prázdniny a kdy byl vzduch běžně žlutý. Přesto byly louky narvané včelami a motýly a vrabce jsme museli odhánět, aby se slepice nažraly.
Dnes? Když člověk vidí včelu, nebo motýla, případně vrabce, propadá nostalgickému dojetí.

Co se asi od té doby tak diametrálně změnilo?
Ano, opravdu, může za to mikrovlnné záření, které nám umožňuje bezdrátově sdílet nesmysly na facebooku a jiných idiotských sociálních sítích.

Jasně, vždyť na co potřebujem včely a ptáky, že jo, hlavně že můžete datlovat.

A nebo je to tím, že jsou lidi hezky navyklí věřit tě vědcům a ty kurvy jsou se svými exaktními výsledky podplatný a pracují pro NWO a spoléhají na debilizaci a masírku "věřte odborníkům"?
Až jednou chytíme ty kurvy co to zavinily a necháme je roztrhat koňma, už může být pozdě.

Jde o to, jak lidi jsou a nejsou stupidní.
Když věří, že jsou v galaxii sami a nebo věří, že jsou schopní se s Arnoldem Schwarzenegrem ubránit s americkými hochy invazi z vesmíru, není jim pomoci.
Když věří, že mikrovlnné záření neškodí zdraví , je to dost podobný.

Tak by snad mohl zabrat ten efekt, že přiletí, ukážou se, oficiálně se zkontaktují s lidstvem a pak chytíme ty kurvy satanistický a taky ty poplatný vědce.
Pokud se ale lidstvo neprobere z letargie, mohou nastat velké komplikace.
Galaktická federace za nás nebude dělat nic, protože by se ze sebe už dělali kretény, vzhledem k povšechnému přijetí.
Lidi se musí probrat a začít spolupracovat aktivně.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter