Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2021 > čtenář> 



"Ahoj, úbytek hmyzu a ptáků (jde to ruku v ruce a křídlo v křídle) jsem zaznamenal taky, ale nejsem si jist, že jde o důsledek mikrovln. Stačí přestat zběsile kosit, nechat vykvést plevel a na travnaté plochy se zase bleskově vrací život. Za hmyzem potom přiletí i víc hladových zobáků.

Přírodu huntuje spíš malý člověk uctívající boha měšťácké estetiky. "



S tím nesouhlasím, faktory, které se změnily např. v mém prostředí nejvíce, je jednoznačně nasazení mobilní a wifi bezdrátové technologie. V okruhu 5 km od mého bydliště se nic zásadního nezměnilo, sousedi, způsob sečení, vše pořád stejné. Maximálně ubyli včelaři, ale to nemá vliv na vrabce.
Ubyl hmyz, ti vrabci jsou vyloženě křiklavý příklad, protože existuje pořekadlo, "stěhuje se jak vrabci z čech", ve smyslu, že to není možné.
Naopak, co se týká běžné toxicity prostředí a sečení porostů, tak toxicita ubyla, protože průmyslové provozy byly zavřeny, nebo ekologicky pozvednuty a o okolní prostředí se přestal starat stát po revoluci, takže volná bujná příroda měla pré.

Jediné, co se změnilo, bylo nasazení 2G - 5G mobilních technologií.
Za 20 let tohoto působení mikrovlnných technologií začínáme škrtat o ekologickou havárii, celoplošnou a pokud s tím nic neuděláme, nenávratnou.
Tento problém je zamlčován, bagatelizován, protože v tom funguje lobby mobilních operátorů + je to nástroj debilizace NWO vůči lidem.

Je to největší zločin proti lidstvu a planetě, který se kdy uskutečnil a doufám, že jednou poteče krev těch, co to zavinili.
K tomu je potřeba Galaktická federace, abychom se mohli nadechnout - protože lobby je extrémně silné a není v našich lidských silách bez pomocí mimozemšťanů tento zločin zastavit.

Už mně nebaví, jak pořád někdo lže a dělá že nechápe.
Mikrovlnný vlny jsou zdravý? Aha, my jsme se ve škole učili něco jinýho.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter