Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Další faktory, které se samozřejmě projevily, jsou změny klimatu a neobvyklé počasí v minulých letetch s dlouhými suchými vedry. Ale i tak by to nestačilo na tak prudký úbytek drobných živočichů.

Normy elektromagnetického smogu byly X krát navýšeny, se zdravím lidské populace se žongluje, jak se nadnárodním korporátům hodí.
Ale absolutně vůbec se nepočítá s vlivem na zdraví přírody, fauny a flory. Přičemž na tomto koloběhu žviota přírody jsme bezprostředně závislí a TOTÁLNĚ SE NA TO SERE !!!!

Jsou prokázány úmrtí rostlin vedle wifi vysílačů, poblíž velkých vysílačů se nedrží běžný život.
Mikrovlnné záření zdravé není, to ví každý.
Argumentuje se tím, že slabé záření tohoto druhu nemá vliv na lidské tělo. Ale na mnohonásobně menší organismus, který je bezprostředně závislý na elektromagnetickém prostředí, protože je ve vzduchu, to vliv má a enormní a okamžitě viditelný.
Za 20 let se tomuto záření podařilo vybít až 60 - 80% života ve vzduchu. Jak já to vidím ve svém prostředí. Uchytily se větší formy hmyzu a ptáků a je jich méně.
To je prostě práh ekologický katastrofy.

Že za to URČITĚ nemůže mikrovlnná bezdrátová technologie přenosu dat, v současnosti puštěná naplno přes 5G, je LEŽ.
A hájit si to budou datlovači a ti co z nich žijou.

Do 2 let snad přistanou alieni a věc se začne hýbat.
Podle stupně idiocie lidstva se jim ta technologie buď sebere a zničí, nebo si to lidstvo za pomocí alienů předělá na něco zdraví nepoškozujícího.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter