Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2021 >



Zločin mikrovlnných bezdrátových technologií je záležitost, která se velice brzy objeví a bude zřetelná.
Bohužel máme extrémně málo času. Neustálé narušování přirozeného elektromagnetického prostředí mikrovlnným zářením povede k ještě razantnějšímu úbytku hmyzu, drobného ptactva a jiných drobných živočichů, narušení přirozeného toku biofauny, následně k nedostatku základních potravin, následně k válkám, následně k brutálnímu zkrouhnutí lidstva.
Nehledě na to, že to neustále narušuje nervovou soustavu a vyčerpává organismus, který je pak náchylnější k nemocem.

Záměr NWO - nelidské zrůdnosti, produkt vesmírného viru. Když je něco vesmírný vir, tak to znamená infekci - zlo. Ničí celé galaxie a planetární systémy, nějaká lidská rasa na jedné planetě pro tuhle vesmírnou infekci NWO nic neznamená. To nejsou lidi.

Je načase si přestat lhát. Prostě jsme byli v pěkný rejži a nevěděli jsme o tom.
A tak zástupy lidí věří odborníkům - temným infiltracím - že 5G je bezpečný a bude ti s tim supr.
To nejsou lidi, co to říkají.
Pozor, mikrovlnné záření škodí zdraví. Ale než to definitivně poškodí zdraví tlustokožce, vymlátí to vzduch od života.
A až si toho tlustokožec všimne, že mu to škodí, už bude pozdě.

Bez alienů z Galaktické federace ty rozjetý korporátní zrůdy, kterým chytré telefony a davy vypatlanců, co v tom datlují, vyhovují, bohužel nezastavíme.
Tak já moc moc doufám, že se do 2 let podaří, aby tu přistáli a s lidstvem s tímhle svinstvem zatočili.
Víc jak ty 2 roky stejně asi nemáme, na rozhodnutí.
Pokud se něco nezmění, prohráli jsme, vyhrálo NWO a stáhne lidstvo do sraček temných existencí, bez přírody a lásky.
A lidstvo přestane existovat.

Co pak bude platný zabíjení prolhaných vědců, co pracovali pro NWO?
Přírodu to nevrátí, životy taky ne.

Doufám, že všeobecná populace je na tom s alienama lépe, než populace tady na totemu a že tolik idiotů jako tady už nikde jinde není, to by mohlo pomoci a plán na otočení správným směrem by mohl vyjít.

Třeba ty vaši vycapený haranti, kterým prodatlováváte život a celou budoucnost, mají ještě šanci.
Já bych si do takhle rozvráceného světa nedovolila přivést dítě. I to je záměr NWO - nechat namnožit debily a pak je zkrouhnout.
Je to přesně takové zlo, protože je to produkt vesmírného viru. Vesmírné infekce, která ničí galaxie. Toho času sice mrtvá, ale NWO, produkt toho svinstva, je stále ve 3D realitě a setrvačnost datlovacího stáda obrovská.
A přitom, čas kvapí.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter