Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DVĚ VTEŘINY
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.4.2021 (22:31:50)


 analfagot (Stálý) - 25.4.2021 > j.f.julian> Kdysi si mi jaromíre předpověděl velikej úspěch u Hlíny, kde tahle Bohuňa mluvila úplně stejně. Výsledek nakonec mnohonásobně přebil naše očekávání. Ale co řekne nakonec trotl? Že nás nikdo nečte!?!? To je ukázka debility-7000 zhlédnutí u jedný jediný básničky! Můžeš opět poděkovat Bohunce, protože to vypadá na opakovačku-lidi prostě milujou hejty hajtry-HH!
Dnes Bohuna opět boduje, vím že už nevyhlasuješ blba měsíce, ale ona by ho zase vyhrála!

Ona vezme poslední slova z rýmů, postaví je vedle sebe, takže i analfabetu musí bejt jasný, že to není gramatickej rým, kterej by jedinej mohl bejt kritizovanej, ale zase jen idiotem, protože to není nic zakázaného a diví se, že co??? Že to jsou slova rýmu?? Že to jde do rýmu v básni?? To je přece, ty krávo nebeská, podstata rýmu! Jenže to je báseň, ty blbe nevzdělanej, to musíš brát vcelku, ne si vyndat pár slovíček a snažit se je TRAPNĚ shodit! Takhle by šlo shodit úplně všechno, ty kandrdase, každej rým, každá dobrá klasická báseň autorů, kteří na rozdíl od tebe dostali hafo cen, Nobelovku ap.

Tvá hloupost je směšná, ale hlavně nám říká že jsi nepoučitelná blbka. Teď ještě zbejvá, abys zase okopčila nějakou kritiku z almanachu kritik a jako ZKOUŠKA na nás udělala chytrou!

Prozraď mi Bohuno, co chtěl básník říci? Copak jsi četla od Hrabala?

chachacha, my víme-ty nevíš, kdo to je, viď?
Ty nevíš, kdo je Julián, viď?
Ty nevíš, že ho čtou statisíce lidí, že je to náš nejčtenější básník vůbec, že je to MISTR a to bezkonkurenční, v klasický neodekadenci, viď...

A možná, že tyhle tvý zoufalý hejty jsou tu právě proto, že jsi malej blb, kterej doma poslouchá rap-českej, samozřejmě, kterej nemá žádnej rým, i když se o něj snaží, viď?

A právě tohle tě limituje a zkurvilo ti to vkus!
Opravdu nám sem vlož něco, co považuješ za dobrý, ať vidíme, ať se učíme, protože jaromír se přes své neskonalé mistrovství chce zdokonalovat, jak všude rád uvádí, což právě takový trotly, jako jsi ty, irituje! Oni ví, že už není co zdokonalit, že jestli je ve 20/21 století něco dokonalýho, tak je to poezie jfj! Což nakonec potvrzuje nejenom tisíce čtenářů, ale výjimečně i kritiků, pobrané ceny a to, co se brzo bude valit ze všech možných médií, nejenom v ČR!

To už si ale tou závistí budeš muset hodit smyčku, to už nedáš ani ty, Bohuno!

Já bych si přál abys přišla-přišel na můj strip a udělila mi tu veřejně kritiku-to bych asi smíchy nepřežil...
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter