Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.8.2021 (19:21:48)


j.f.julian (Stálý) - 3.8.2021 > Tohle je můj dnešní příspěvek panu Volnému, který zjistil, že na demonstraci 28.8. na Letné budou policejní provokatéři, kteří mají za úkol vyprovokovat násilí, aby byl Volný blok očerněn v covid médiích.
Vypadá to, že budu muset nakonec přece jen zasáhnout a odložit svoji smrt...

s infiltrací STB se musí počítat, tak to bylo i u první demonstrace na Staromáku-rádoby fandové fotbalu byli jasní placení provokatéři! Je pošetilé si myslet, že zrušíme-li Letnou, tak že zabráníme tomu, že nebudou mrtví a nepoteče krev! NAOPAK! Tohle si vymyslí v každém případě, tohle "nafilmovat" svede každý Pirát! Jestli si někdo myslí, že bez krve porazí covid mafii, tak se do toho neměl pouštět, říkám to už rok! Má slova si přeberte jak chcete, nepovolávám nikoho do krvavého boje, ale stejně na něj dojde, tím jsem si jistý! Oni to také vědí, mají na to školy a vtloukají to do nich po celá léta! Provokace je účinná zbraň! A řešení??? Zatím ho nemám, na něco přijdu, ale brát lidem naději je to nejhorší řešení-to si na vás pane Volný zase zgustnou ti "ochránci svobody", protože všechno jde obrátit, ale nebudu jim radit, akorát vím, jak bych uměl interpretovat váš dnešní přenos, kdybych byl na straně nepřátel! Ano, jste unavený, ale nejste sám! My jsme také unavení a potřebujeme také nějaké světlo v dáli, vy tu podporu cítíte od nás, takže radím se dobře vyspat, odpočinout si a nabít se opět na tvrdý boj! Víte, rozumím vám, ale co se týče mě, člověka po šedesátce, tak mám-li zemřít covidem, vakcínou a nebo na barikádě, tak dám přednost té barikádě. Jen krev národa dělá revoluci! )pro fb ochránce-to řekl klasik). Asi nezbude bojovat jejich zbraněmi-vím že se to nebude líbit, ale Lidové milice nás zkušené mnohému naučili... Přemýšlejte o tom, tím že zastavíme pár zákonů v důsledku nic nezměníme, nezměníme nic ani přesvědčováním lidí, protože ONI, ti vrazi, zloději a lháři mají moc a prachy a víme, že ke koupi je skoro každý!

https://fb.watch/78zBbjGGat/

Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter