Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.8.2021 (19:21:42)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 6.8.2021 > analfagot> 

Taky dobrý - jen kdyby to pěkně padlo v mainstreamu.
V mainstreamu se přesto, že je vlastně již prokázané, že vakcíny jsou nefunkční, stále pomalu, ale jistě chýlí ke "covid shaming", tzn. pronásledování neočkovaných a jejich buzerace a veřejný lynč, už stačí jen nápis na obchodech - psům a neočkovaným vstup zakázán. A podvědomě se počítá s tím, že i u nás bude povinné nechat se očkovat, jinak člověk bude bez práce.

Tak uvidíme.
Asi 15 % kristovského lidstva se nenechá očkovat a opustí regulérní společnost, zmizí ve vlastním subkulturním undergroundu, společenské kolektivní vědomí hluboce spadne, protože jak zmizí světelní zářiči, zůstane temnota. Vlídní, kolektiv podporující a pracovití lidé vymizí, zůstanou jen totalitní stroječky méně silného ducha, ovladatelní přes 5G na dálku.

To jsou vyhlídky.

Nakonec asi vážně budeme muset vzít zbraně do ruky.
Do voleb to u nás bude O.K.
Pak se ukáže.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter