Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.8.2021 (19:21:48)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2021 > analfagot> 

Jo, taky čekám, kdy to vytáhnou - buď se očkuj, nebo jdi. Já půjdu, nenechám do sebe ládovat něco, po čem mi bude držet magnet na rameni. Možná ti zakážou celkově být i na úřadě práce, prostě využívat sociální a zdravotní služby, celkově tě odříznou od společnosti.
O to jim jde - jsou čistý zlo. Dělají vše, co ještě můžou v hmotném světě - a lidi jsou neuvěřitelně jako stádo, je to úplně šílený pohled.
Věří tomu, co se píše v mainstreamu.

Už teď vyhrožují další mutací a jak je vidět z dosavadního průběhu, tak proočkovaný Izrael má problémy a očkování je na nic, protože nijak se neprokazuje, že nemocní jsou jen neočkovaní, ale že až šokující procento očkovaných onemocní.

To je ale davům jedno, oni věří tomu, co se jim řekne v televizi a následně poručí.
Zaslouží si totalitu, tak je to bohužel v kosmickém zákonu.

My, co jsme duchovně dál, můžeme přinejhorším skončit na likvidační koleji, protože tu i přes vyhranou mimozemskou válku může lidstvo dojít konce a ač jsme se snažili, nepomůže to.
Lidstvo si vybralo pád, konec a totalitu, v tom případě tu nemáme co dělat.

Tomu vývoji ale moc nevěřím.
Během podzimu a zimy se tato věc rozčísne.
Buď budeme na jaře zapomenutí, odsunutí ze společnosti a žijící v lesích, nebo se lidstvo během toho období začne přece jenom probouzet.
Do událostí tohoto světa můžou náhle přijít další podněty, od klimatických událostí po přílet alienů.
Nebo začne občanská válka.
Nebo bude takový chaos během vlny umírání, po dalším vypuštěném viru z laborky, teď už devastačnímu, že na nějaký společenský restrikce neočkovaných nebude síla.
Uvidíme.
Vydrž, podzim a zima bude asi velice zajímavá.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter