Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ivo RITTIG
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 5.9.2021 (14:32:09)


analfagot (Stálý) - 5.9.2021 > Protože jfj nám to v nejbližší době neřekne, tak můj názor, jak jsem ho poznal, je...

1-udělal si prdel z Bohuňi
2-opravdu zapomněl, vím, že jí psal
3-mluvili jsme o tom, že v současnosti vůbec nemá cenu publikovat básně žádný, lidi jsou úplně vymletý a co byste mohli chtít od idiotů, který se nechaj napíchat jedem, aby mohli dělat to, na co maj ze zákona právo!!!

Rittig samozřejmě není julián, takže nevěřím, že by chtěl odkrejt svý podvody, ale zase není vylouč, že je neodkryje j., protože jeho následující kniha, na kterou upozorňuje v trilogii, má bejt právě o nejtajnějších důvěrnostech slavnejch lidí, o největších tajemstvích lumpů, zlodějů, ale i vrahů, který na svejch cestách životem jarouš potkal, o zákulisí politiků atd.

Za mě-byla by to desetkrát větší bomba než všechny knihy Motla, Kroupy a Kmenty dohromady, mnohý příběhy jsem si vyslech a můžu říct, že existuje úplně jinej svět, než kterej žijeme my, obyčejní smrtelníci.

Protože j. pracoval i na místech, která vyžadovala tu největší prověrku, tak by to mohlo dost hodně zahýbat politikou, ale na druhou stranu, když vidím kolem sebe ty podrobený ubožáky-ovce, tak politici, Rittig i Eben můžou bejt v klidu!
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter