Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ivo RITTIG
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 5.9.2021 (14:24:46)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2021 >

K Ritiigovi ti můžu říct prd a kulový, protože tohle mě nikdy nezajímalo.
Ale kdybys juliáne aspoň jednou jedinkrát připustil, co ti tu říkám... celá bohuňa, nebo Bohuňák, ono už je docela jedno, co to je za pohlaví, není člověk. Duchovně. Fyzicky je to s největší pravděpodobností geneticky modifikované tělo člověka. Duchovně je v tom spadlý reptilián z války, která se tu semlela.
Jak dlouho tu prudí? Od 2015-2017, tak nějak. To byl fofr tenkrát. Zabití reptiliáni spadli do svých 3D těl na Zemi, tohle jsou potvůrky temnot, ty se vyvíjejí dolů - padají skrz dimenze dolů.

V půlce srpna padla Kabala, byla kosmologicky a okultně poražena. A co Bohuňka? Viditelně ztratila elán.

Nepodceňuj tuhle tezi, nebo si na tý příšerce vymlátíš zase všechno, co máš, ztratíš poslední nervy a ještě začneš víc chlastat.
To není člověk - duchovně je to ještěrka. Ty nemaj city a emoce. Ani když běhaj po dvou nohách.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter