Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chytrá Drakoniánská kampaň proti Galaktické federaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.11.2021 (17:54:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.11.2021 >



V rámci problematiky "slunečního pulsu" či záblesku jsem včera zaznamenala zajímavý jev.
Byl záblesk, který vypadal jak blesk, ale měl trochu jinou barvu, myslím, že nazelenalou, načež se po krátké chvíli ozval podivný koženě gumový zvuk, který podle mě těžce souvisí s idocií obyvatelstva, jak se rovná pole.
Podle informací, jak komunikuji s Galaktickou federací, není tento jev a zvuk jakkoliv ufonský, protože se jedná o přírodní kosmický projev sluneční erupce poněkud větších rozměrů, než normálně.
Mnoha lidem ruply nervy.

Mohu v tomto ohledu s tématem Slunce podat poměrně dobrou zprávu, protože vnímám energii Slunce jako duhovou světelnou pozitivní a dle všeho se jedná o projevy vzestupu celé sluneční soustavy do vyšších frekvenčních rovin Galaxie a našeho Vesmíru.
A zároveň se jedná o výsledek útoků Drakoniánských šmejdů.
Není cílem zničit planetu, ani nikoho odvážet jako tak vysoce cenný kus kamkoliv do Galaxie. Doba dožití max 90 není až takový hit, aby se tento vysoce cenný duch nemohl realizovat ve Sluneční soustavě, Galaxii či Vesmíru či ještě více jakkoliv užitečnějším způsobem, než vypadat jako jeden člověk z 8 miliard kusů na planetě při vzestupu v krizi.

Já vím, že to nikoho nezajímá, ale třeba přežije i internet a jednou si to někdo přečte.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter