Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 22.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Bohužel, je to tak, že lidi si svých zastánců, kteří se narodili, aby odvrátili útok temných zlých mimozemských ras, prostě neváží, nadále je rádi pronásledují. Ponižují je, vysmívají se jim, pronásledují je. Kdo říká pravdu, stává se veřejným nepřítelem č.1

Jenže doba je vypjatá a zlá, nikoho to nezajímalo, jestli přežijeme a ubráníme planetu a tuhle zprzněnou rasu, nebo ne. Puls do hlavy ze stran NWO, o tom si většina otroků myslí, že nic takového není a že ti, kterým se to stalo, ty je v pořádku pronásledovat a házet jim klacky pod nohy.
Prostě hloupé inkviziční zrůdičky.


Velká část lidí si myslí, že nad nimi bdí nějaký pánbíček, který je musí zachraňovat ze všech sil a "který by přece nedopustil" takové prasárny, co se nám dějí reálně před očima, kdy jsou miliardy lidí tráveny mimozemskou vakcínou, která má zdegenerovat rasu na absolutně nepoužitelný odpad.
Tito uhýbači, pánbíčkáři, poserové si tak nějak myslí, že to by pánbíček nedovolil a že jsou to vůbec paranoidní kecy a že si to do sebe tedy nechají vpravit a že budou mlčet, neprojevovat názor, že jednu totalitu už přežili, tak ta další, to se taky zvládne.

Ne, nezvládne.
Pokud zavládne NWO totalita, tak z toho není cesta ven.
Pak je to skutečně na věčné časy.
Že Bible slibuje nějaký Království boží, nehraje vůbec žádnou roli, je to jen a jen debilní knížka, která nic nezaručuje.
Ovšem NWO totalita je téměř zaručená, protože dav rozhodl svým otrockým nastavením a pokud dav rychle nevymře, je osud této rasy zpečetěn.
Končí a nikdy už nebude.
Protože otrockou rasu nikdo nepotřebuje, NWO bylo poraženo. A GF otroky nepěstuje.

Proto doufám, že přežijou aspoň antivaxeři a GF umožní, abychom přežili, neskončili v lágru, ani se nemuseli zastřelit, že tlak NWO zrůd bude gradovat už jen pár měsíců a nestihnou tuto zrůdnost dotáhnout do konce.
Antivaxeři mají vlastnosti člověka nového věku. Mají rozum, odvahu, nebojí se, orientují se, nejsou jak malý haranti naivní.
Jsou schopni další lidské evoluce.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter