Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 22.11.2021 > čtenář> 


Bohužel se fašismus stěhuje už i k nám:

"„Podporujeme přijetí takových legislativních změn, které v co nejkratší době umožní zavést v Česku povinné očkování proti nemoci covid-19 pro osoby starší 18 let,“ stojí dále v prohlášení České lékařské komory. Ta rovněž doporučila zkrátit platnost covidových certifikátů pro očkované dvěma dávkami na šest měsíců."
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ceska-lekarska-komora-vyzyva-k-lokdownu.A211122_104343_domaci_vank


Neuvěřitelné - bohužel polovina nevidí, že jde o totalitu a fašismus NWO, definitivní zkázu a tento teror podporuje.
Pokud nepomůže toto zastavit GF napřímo, lidstvo končí.

Tak si to hodím, no.
Radši se zabiju, než si dát tuto matrix vakcínu.
Vrátím se domů do GF, pomůžu vyhladit zbytky zparchantělého lidstva a oddechnu si, že v tomto galaktickém sektoru už není zlo, co přitahuje Drakoniány a vytváří jim kosmologický nárok uzurpovat Zemi.

Když člověk vidí to řítící se zlo, tak je mi blbě a ztrácím dobrou víru.
Bohužel, polovina lidí tomu fašismu fandí, proto jsme menšina a nemáme proti těmto zrůdám šanci.
Je to děsivý.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter