Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2021 >

Takže je docela jasný scénář, co se bude dít, pokud do toho nevpadnou přírodní katastrofy.

Začnou umírat slabé oočkované kusy, většinou staří, nemocní a oočkovaní. Kdo dělá ve zdravotnictví a je antivaxer, má poslední možnost zvednout kotvy a utéct včas. Všechny ty opečovávačky o staříčka vezmou za své, oočkovaný stařík nemilosrdně zdechne, jak chytí covida.
Zdravotnictví se začne psychicky hroutit.
Doopravdy hroutit se začnou pohřebnické služby a doporučuju natěžit, nebo sehnat uhlí.
Kdyby bylo nejhůř, máme suché lesy...
Myslím, že je to furt lepší, než to někde zahrabávat.
Chuj s uhlíkovou stopou.

Přesto všechno toto nebude mít stále vliv na chod společnosti, protože silnější kusy ještě nějakou dobu vydrží, než začnou umírat.

Mají možnost nejít na třetí dávku a vystavit se možnostem dalších postihů a zůstat poškozený, nebo pokračovat v genocidním projektu biologické zbraně na dalších a dalších dávkách jedu a tzv. "imunity".
Lepší je samozřejmě nepokračovat, může to prodloužit život o neznámo kolik let.

Brzy, tipuju že velice jasně po novém roce, začne být situace tak jasně viditelná, že dojde k erupci touhy po spravedlivosti a pomstě a vzhledem k tomu, že Drakoniánské NWO již nemá ve skutečnosti příliš možností a čekají v podstatě jen na své otrocké duše, než vypadnou, dojde k prudkému odporu obyvatelstva proti pokračování této genocidy a může dojít i na lidové soudy, jak věští julián, velice snadno a rychle, bude se hodit jakákoliv plazí mrcha z vlády na vybití vzteku davů ...

atd. atd., časem, dejme tomu za 5 let, tu může být jen polovina lidí, co teď.

A furt je to happy end, mnohem lepší, než kdyby si ty kripli prosadili covid povinné očkování, svatý zdrhli do nebíčka a bylo po lidstvu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter