Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2021 >


To je tak na dva měsíce, než to začne být vidět, protože už teď je to vidět.
Z té malé menšiny očkovaných, co se dostanou s covidem do nemocnice, se stává rovnou třetina zemřelých prakticky. Za chvíli to ty kurvy neočkovaný všechny přechoděj a slabý vychcípají a budou umírat jen očkovaný.

A oni pak řeknou - to je kvůli tomu, že jsou VŠICHNI OČKOVANÝ.

To je jak s transportem, jenže kdo by věřil těmhle pohádkám žejo.

Jak u debilů na dvorečku.
Očkovaný můžou všude, očkovaný si mezi sebou šíří covid a své metalově 5G imunitně zdokonalené verze téže nemoci. Naopak pro neočkované je lepší se jim vyhnout.

To už je jedno - zkrátka očkovaný začnou umírat na covid ve velkém, protože to je genocidní projekt a to, jak jsme naprosto protizákonně hystericky naváděni, abychom se nechali očkovat pod různými výhrůžkami ... to je hra na dva měsíce.
Psychická.
Ovšem v prostředích, které navrhuje vláda, tzn. zdravotnictví, sociální služby, školství atd., tam to dle všeho bude skutečně pravda od února a tato prostředí se stanou plně fašistická a skutečně je pro děcka lepší, aby tam nemusely chodit.
Ideálně hodit se marod tak na půl roku až rok. Nebo spíš se už do budocuna jakkoliv emancipovat od základního systému, který bude fašistický nějakou dobu, cca rok, pak začne slábnout, protože ve zdravotnictví vymřou pacienti, ve školce děti, atd. a personál. To bude na blití jak nikdy nic.

Zajimavý.

Každopádně v únoru to bude vidět, že očkovaní umírají, začnou vlny umírání, které už nepůjde okecat v mainstreamových vymývárnách a lid se začne bouřit.

Kdo má rozum, nepůjde na další dávku.
Kdo má doopravdy rozum, tak není očkovaný.
Kdo půjde jak ovce na další a další dávky, je bloud, co má tak 2 roky života maximálně.
Kdo to chce povinně pro ostatní, ať už zdechne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter