Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Eisenhower a další v tom namočení uzavřeli smlouvu s šedými mimozemšťany tohoto typu:



Tihle mají na svědomí komunismus a politickou totalitu v USA, kdy neustále dělali rozbroje a války ve světě proti vůli svých obyvatel.
Samozřejmě, že i nacismus je jejich doména.
Fakt sympatický, nechápu, jak s tímhle mohl kdokoliv uzavírat cokoliv, roli v tom musel hrát fenomenální strach.

Těch šedivých je plno druhů.
Někteří z nich nejsou negativní a jsou originální, původní rasa, která má sice humanoidní rysy, ale původem je rostlinná a hmyzí a není agresivní.

Jejich podoba a D.N.A. ale byla využita Drakoniány k různým hybridním pokusům vytvořit vyloženě zlou rasu a u těchto se jim to zadařilo velice.

Teď jde o to, kdy lidem dojde, že jsou manipulováni takovýmito ksichty a nuceni jít přímo rypákem do totality.
Protiprávně.
To je největší chyba, co vnímám od začátku, že lidi si nic neumí představit.
Antivaxeři se cítí diskreditováni těmi, co jsou antivaxeři, protože přijímají i otázku mimozemšťanů jako naprosto přijatelnou.
Protože se bojí, jenže to je mi už jedno - realita už je nějak daná a kdo odmítá pochopit i tyhle drobínko strašidelný reality toho, v čem to žijeme, má smůlu.
Může se nakrmit vlastní ustrašenou ideologií, že vláda to s námi myslí dobře a tohle přece není možný.

Protože kdo by tohle udělal.
Odpověď je nahoře v tom obrázku.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter