Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pijavice nepijí krev očkovaných
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2021 (20:43:12)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2021 >


Hysterická kampaň o tom, aby se naočkovalo co nejvíc lidí, šíleně graduje.
Nemá smysl pořád dokola upozorňovat na nechutnou mediální masáž, sérií lží a zatajování pravdy.
Kdo to nevidí, tak už je oočkovaný biologickou zbraní a má zkrácený život a na tomto faktu bohužel nikdo nic nezmění.
Kdo ještě není oočkovaný, ale podlehne hysterické zločinné masáži z masmédií a nebude ochotný udělat pro svou budoucnost bez matrixového zla v krvi vůbec nic,
tomu taky není pomoci.

Kdo vydrží tuto hysterickou masáž a nátlaky, ten přežije.
Vše bude gradovat určitě ještě dva měsíce do února 2022, pak se bude situace lámat.
V první polovině roku 2022 se může odehrát ledacos.

Sledovala jsem volnou diskuzi lékařů na otevřisvoumysl.cz, ta má asi 7 částí, v jedné z nich si lékařka stěžovala, že v nějakém časopisu ČLK si J.X.Doležal vzal úvodník a použil tolik používaný argument o genetickém čištění lidstva na neočkované, ve smyslu, že vymřou neočkovaní a tím se vyčistí genofond.
Mě to neuráží, já to používám opačně.
Protože je mi jasné, že lidská bytost, která se houfně postaví na odpor mystice, duchovnosti, spiritualitě, šamanismu, magii a přítomnosti podpůrčích mimozemšťanů z Galaktické federace, si nezaslouží další vývoj.
Postavili se na stranu totalitářských NWO na náš úkor a chtějí definitivně zhatit veškerý další duchovní vývoj lidstva a utopit ho v neúprosné 5G totalitě.

Bohužel lidstvo se nerozhodlo pro spiritualitu, ale pro totalitu.

Nicméně, my jsme museli projít děsivými boji proti mimozemským nepřátelským rasám, museli jsme odrazit útoky eminencí temnot, drakoniánských ras.
A chceme žít a mám absolutní právo odmítnout biologickou zbraň.

Skutečně došlo k nesmiřitelnému vyhrocení dvou skupin proti sobě.
Mystici versus totalitáři a jedna skupina zemře.
Jedna bude poražena.

Když budou poraženi mystici, vymřou ti neočkovaní a bude jich relativně málo, co do počtu zemřelých.
Navěky zůstane bezduchá primitivní totalita, navěky ve smyslu, než lidstvo úplně zanikne.

Nebo budou poraženi totalitáři a to bude obnášet obrovská morbidně obrovská čísla zemřelých, protože to budou očkované davy.
Navěky zanikne totalita a útlak ze strany eminencí temnot a nastane klidný věk, kdy se lidstvo bude spirituálně rozvíjet v galaktickém společenství.

Původní verze, v kterou jsem věřila, už skutečně není možná, došlo k naprosto děsivému odmítnutí všeho dobrého a lidstvo se ukázalo jako zoufale blbé a zlé.
To se vědělo už od začátku, že lidstvo je na tom zle, kvůli jeho duchovní úrovni
by sem nikdo nelétal, z Galaktické federace. Ovšem bohužel planeta a celá sluneční soustava byla vzatá jako rukojmí skupinou vesmírných zločinců,
kteří měli lidstvo vycvičené jako svoji superzbraň a ač se to dá velice těžko vysvětlit,
kdyby se jim podařilo uvést nás, strážce, během multidimenzionální války, do stavu duševního rozpadu a přiměli nás k sebevraždě,
došlo by k obrovskému pádu lidstva i planety a to by byl v rámci Galaxie, ale i vesmíru tak obrovský průšvih a
selhání hlavních řídících spirituálních center těchto celků, že by to vedlo k pádu celé Galaxie a následně by to ohrožovalo i náš vesmír. Podobalo by se to vybouchlé infekční folikule, nezvládnuté nemoci, která se rozlila celým organismem, kdy my bychom selhali jako bílé krvinky, zástupci imunity

Proto není nakonec divu, že si lidstvo absolutně neuvědomuje, v jaké je situaci a neuvěřitelně prohrává.
Zbudou silné kusy, genový odpad bude pryč.
Tahle rasa, to byla vždycky časovaná bomba, je čas to nechat vybuchnout a dál pracovat jen s tím, co zbude.


Tato událost je velký milník, epochální.
Brzy se dozvíme, kde je pravda, tak do roka.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter