Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pijavice nepijí krev očkovaných
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2021 (20:43:12)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2021 >


Celý svůj život musím poslouchat žvásty typu, že naše společnost se řídí exaktní vědou a že bez jasných důkazů, exaktně prokazatelných, se nedá mluvit o vědě.
Z toho důvodu jsou postiženy totalitou humanitní obory, z materialisticko-ateistického bezvěreckého přesvědčení se udělala pravda a veškeré mystické reality života jsou smetávány ze stolu jako "nevědecké" a slouží k vyčleńování jedince ze společnosti.

A pak musím číst vyjádření ze strany Pfizeru:

"„Přestože společnosti Pfizer a BioNTech věří, že třetí dávka vakcíny Comirnaty má potenciál zachovat nejvyšší úroveň ochrany proti všem v současnosti známým variantám, včetně varianty delta, zůstáváme ostražití a vyvíjíme aktualizovanou verzi vakcíny, která je zaměřena na celý s-protein delty,“ odpověděla Novinkám mluvčí Pfizeru."

Tak ona ta společnost VĚŘÍ, že ta její sračka, co chtějí do lidí narvat povinně, funguje a nemá vedlejší následky, které se projeví až za desetiletí?

To myslí vážně?

Já taky věřím, že příští rok přilítnou mimozemšťani na oficiální úrovni, pochcípají davy lidí na vakcínu a zbytek začne otevírat očička, že ty konspirace o NWO vůbec nebyly kosnpirace.
Věřit se může že jo.
Ale moje pravda se nedá nikomu vnutit, tak jaktože ta jejich sračkovitá vakcína má státní podporu, když to není věda?

No jo, budeme se honit jak kreténi kvůli covid vakcíně, biologické zbrani a bůhví, o co tu jde, co se děje v zákulisí. Nejsou i nějaké zprávy ze světa třeba? Třeba se pak řekne -kuš covid, už ho nepotřebujeme, serte na vakcíny, máme jiný problém.

Je to podvod, zločin.
Nic víc.



"Společnost Pfizer se také vyjádřila k často omílané lži, že je vakcína proti covidu-19 experimentální. Toto tvrzení zřejmě vzniklo z nepochopení anglického termínu „conditional marketing authorization“, čemuž se v češtině říká „podmínečné schválení”.

Jde o standardní praxi, kdy jsou během mimořádných situací vyvinuty nové farmaceutické produkty, u kterých přínosy převažují nad riziky.

Výrobce „podmínečně schválené“ látky – v tomto případě tedy vakcíny – je tak povinen pravidelně předkládat ve stanovených termínech další data, aby mu mohlo být „podmínečné schválení“ prodlouženo."""



Opět, zločin, nic víc.
Není možné schvalovat vakcínu bez desetiletého pozorování a vyhodnocení výsledků.
Vir evidentně vzniklý v laborce a podezřelá magnetická vakcína.
To dá rozum, že to je zločin, ne nějaká legislativa.
To jsou svině, jen zločinci, nic víc.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter