Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pijavice nepijí krev očkovaných
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2021 (20:43:12)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Hlavně to vypadá, že covidfaši mánie je příprava na vládu šikmého očička z Číny.
Číňánci chtěj taky papat, masíčko, kafíčko, ne jen rejži. A tak chtějí i s tím svým hmyzáckým genem ovládat i slovanská území.
Jenže my nemáme žádný mravenčí kolektivní vědomí jako oni, tak bych řekla, že si asi nebudeme ouplně rozumět.

EU poklonkuje NWO, což je globální organizace, kterým se Čína a její vcity ku lidské svobodě enormně hodí.

A proto prý plánuje tzv. systém sociálního kreditu k r. 2024. Že by jako ty očipovaný blbečci skrze virtuální konta vykazovali svůj životní styl, potřeby a postoje a velké čínské očičko, či očičko jiného globálního úchyla určovalo, kdo má žít a kdo ne ... předpokládám že podle automatického algoritmu.

Mimozemšťani sice mají technologie, které na 100% nepadají a vydrží statisíce let. Ale Galaktická federace, ač je zdiskreditovaná od všech a všeho, včetně strašně chytrých vědem, které se nikdy nezabývaly mimozemšťany a na mimozemské multidimenzionální válce se nepodílely, chytrolíny, co furt nemůžou přijít na to, proč by se nám nějaká Galaktická federace měla věnovat ... tak GF tu je a střeží vývoj na této planetě.

Takže bezprostřední nasazení mimozemských, nebo reverzních high tech možností pro zotročení naší rasy by nemělo být až tak jednoduché.
Důležité je kolektivní rozhodnutí.
Kolektiv očkovaně rozhodl - chceme NWO, chceme totalitu, jsme jen stádo debilů, rasa neschopná obstát v Galaxii!!!
Jen střední Evropa se bouří, jinak mají všichni hranolky a avokádo a jsou uvědomělí podle mainstreamové říkanky.

Tož uvidíme, je tu krásná otázka.
Radši živí s čipem a totalitou, nebo mrtví a neočkovaná menšina s budoucností???

A ač se někde nějaký úchylové řežou o tu vládu nad světem a chrastí se zbraněmi a zase opět hrozí údajně světová válka, nevěřím tomu ... ta už je dávno a vyhrála ji Galaktická federace.

Ony se ty události z vyšších dimenzí překlopí i sem časem. Ve vyšších dimenzích to dopadlo porážkou a děsivým koncem podřadných kreatur, které chtěly zabít planetu i naši společnost.
Předpokládám, že to tak dopadne i v hmotné realitě.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter