Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chytrá Drakoniánská kampaň proti Galaktické federaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.11.2021 (17:54:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2021 >

Ještě k obsahu tohoto videa - původcem informací, které jsou ve videu, o kterém je tento článek, je jakási Elena Danaan, jak jsem se dozvěděla od jakési p. Křešové v jednom vysílání, která její poznatky nadšeně překládá.

Podle té Eleny Danaan Elon Musk, Bezos a další vyletěli na oběžnou dráhu, aby byli někde ve volném prostoru naloženi na loď Galaktické federace a odvezeni na jakýsi měsíc u Jupiteru, kde byli přizváni k rozhovorům a vybídnuti k tomu, aby se chopili vedení ve věci vytváření lidské galaktické letky, obrany atd. S tím, že není čas a že oni mají nejvíc zkušeností a proto se toho mohou chopit, ač předtím dělali pro NWO a jejich tajné kosmické programy, černé operace, včetně navštěvování galaktických černých trhů s otroky a surovinami atd.


To mi ne a nesedí.
Ta paní Danaan prý byla jako dítě unesena a dali jí nějaký čip do hlavy, pak jí údajně zachránila Galaktická federace, která ten čip nějak předělala a od té doby má prý vynikající spojení s GF. Protože však měla na tyto události vymazanou paměť, vše si rozpomněla až v dospělosti při nějaké "kvantové hypnoze".
Na tom Jupiteru prý byla v baru a všechno viděla, protože tam byla osobně a fyzicky.


Tak jsem se ptala svých mimozemšťanů z Galaktické federace a odpověď je prý taková, že ta paní unesená nikdy nebyla, má uměle nastřelené vzpomínky a její výlety jsou astrální, v hypnotickém stadiu, kdy jí vše připadá jako absolutní realita a je ve spojení s místní hvězdnou odpadlickou zločineckou cháskou.

Jinak prý ale na tom místě u Jupiteru skutečně nějaká jejich základna je, Musk ani Bezos tam ale nikdy nebyli a nikdy se s nimi nevyjednávalo.
Co je však pravda, tak fakt, že lidé, kteří se podíleli na tajných vesmírných programech a létali po Galaxii a dokážou ovládat mimozemské technologie, mají zkušenosti s pohybem po Galaxii a viděli věci, jsou přebíráni Galaktickou federací pod svá křídla a probíhá mezi nimi čistka. Loajální reptiliánům a iluminátským rodům budou odstraněni.
Ti z nich, kteří budou bezpečně na straně lidí, pak budou učitelé budoucích, již oficiálních adeptů, pilotů, průzkumníků, schopných již pohybu ve volném galaktickém prostoru. To už budou projekty lidstva a GF, oficiální, otevřené.

Údajně jsou to dva světy - ti z tajných vesmírných programů jsou velice odtržení od normální lidské populace a prý mají také namluvené mnohé nesmysly a jsou zmanipulovaní a trpí traumaty.

Moc doufám v dobu, kdy bude možné zjistit, co je skutečnost.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter