Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Etnické sebepřiznání Bohuňi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.12.2021 (00:10:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2021 > čtenář> 

Co se týká vymítat versus vymýtat, dám ti k tomu z pravopisně.cz toto poučení:

"Sloveso vymýtit je příbuzné k vyjmenovanému slovu mýtit, které používáme ve významu: kácet, zbavovat se stromů. Přidáním předpony vy- získáme sloveso ve významu: vykácet, vysekat. Výsledkem je poté mýtina (vykácené místo v lese).

V přeneseném významu se sloveso také používá ve významu: vyhubit, zbavit se něčeho, vyhladit (vymýtit nemoc, korupci, šikanu, zlo apod.). Námi nabízené druhé sloveso neexistuje a český pravopis jej nezná. Známe ale slova podobná, která nás mohou někdy poněkud mást.

Český pravopis uznává podobu: vymítat (koštětem vymetat nepořádek). V přeneseném významu se setkáváme se spojením: vymítat ďábla. V těchto případech neexistuje žádná spojitost s kácením lesů, proto píšeme „i“. "




Jinak k tomu, žes veřejně přiznal, že židi jsou NWO, to nesedí, ale budiž.

Víš co, židy a germány je potřeba vyhnat z naší země a zrušit jejich vlivy, které jsou větší, než malé.

Tzn. už žádné Faustovy baráky narvané mimozemskými technologiemi, Nepotřebujeme tady žádný hazardéry, co vyjednávají s galaktickou drakoniánskou mafií jo?
Stará magická židovská Praha potřebuje očistit od těch vašich úchyláren.
To město jsme založili my, ne ten váš skuhrající národ, co přitáhnul odněkud z Judeje, potom, co popravili Ježíše krista.

Když jste se tam konečně vrátili, tak jste se oočkovali.

Jste úchylové.

Náš problém je pořád stejný - židi a germáni.
Se SSSR se tento problém odklonil, ale nech to 30 let kvést a je to zpátky.

A to jsou židi vyhlazený de facto!
Asi zbyly jenom ultra složky NWO.

S germány je to složitý, vyhodíš je z okna, vypukne světová válka. Být v jejich sousedství není nic jednoduchého. Nikdy nevíš, kdy jim co přelítne přes nos.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter