Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Etnické sebepřiznání Bohuňi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.12.2021 (00:10:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2021 > čtenář> 


No jako já doufám, že mezi těmi prožidovskými kolaboranty je tu i pár lidí, kteří si jsou schopni mlhavě si uvědomit, nebo i ostře, že ty nejsi člověk.
Tudíž, když se zrůda vymezí jako "žid" a je ve vědomí, že je to nelidská bytost, nevyvolá to antisemitismus.

Ovšem dříve to tak nebylo, takže talmudovci způsobili vyvraždění židovského obyvatelstva napříč Evropou.
Vždycky stačilo, aby nějaká taková kreautura jako ty dělala vše proti společnosti, zrůdně se prokrucovala a škodila, jako ty, a pak řekla:
"Jsem žid."
A hned byl pogrom na světě.

My jsme v 21. století, takže si můžeme uvědomovat, že genetickou mimozemskou manipulací lze vytvořit hybridní druh, který vypadá jako člověk, ale postrádá lidskou podstatu a nemá lidskou duši, tudíž je to infiltrovaná bytost do lidské společnosti.
Proto, když taková bytost chce vyvolat hněv proti židům, je možné si uvědomovat, že to dělá nelidská zrůda schválně.

Až budeš padat do světů, kam ses upsal, Rockefeller ti nepomůže.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter