Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bajka o lidech a vetřelcích
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2021 (18:20:20)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2021 >


A jsem zoufalá z toho, jak málo lidí tohle vůbec chápe. Ten princip, co je v té bajce.

Kupříkladu Válková, co mě vykopla pro nepřizpůsobivost z blogu, píše takovéto žvásty:


"ZDRAVÍM VŠECHNY! ZDE POSÍLÁM POKYNY K SYNCHRONIZACI PRO TENTO SLUNOVRAT!

SYNCHRONIZACE ZAČNE V 14:00, ABY SE GENERÁTORY MOHLY NABÍT, KDO JE VŠAK V PRÁCI, MŮŽE ZAČÍT I POZDĚJI. MEDITACE MÁ BÝT TOTIŽ JEN JEDNA A TO OKOLO 17:00. TÉMA JE OSLAVA ZAČÁTKU NOVÉHO KARMICKÉHO CYKLU, NOVÉHO VĚKU VODNÁŘE. MÁME SI EVOKOVAT JIŽ OSLAVY NOVÝCH POZITIVNÍCH ZAČÁTKŮ, ABYCHOM JE PŘIVOLALI DO HMOTY."


Ona chce pozitivní začátky volat do hmoty.
To je úplný zoufalství!

V představě lesního lidu by to vypadalo, jako když lesní šamanka ze zdegenerované generace za pomocí vykuřovadel dělá omamný rituál, lesní lid se připojuje. Policie si říká a dopr..e, takhle se nikam neposunem.

Policie potřebuje, aby kritické množství lesního lidu pochopilo, že stačí požádat o pomoc a začít spolupracovat.

Policii není třeba přivádět do hmoty, oni tady jsou.
Je potřeba s nimi začít mluvit.


Já Galaktickou federaci denně vídám na nebi.
Nevím, co je na tom za vědu.

Viděla jsem nyní rozhovor o CE-5 protokolu, který realizuje v Čechách jedna paní.

https://www.youtube.com/watch?v=3GcIyBVmAgI

CE-5 je stav, kdy člověk zavolá mimozemšťany a naváže s nimi vědomý kontakt.
Vymyslel to Steven Greer.
Já z této myšlenky použila jednu stěžejní věc:
"jakmile se bojíš, oni nepřiletí".

Byla jsem kontaktována, můj příběh je celý dosti svérázný.

I tito lidé z toho rozhovoru podle mě k celé věci přistupují zbytečně nábožensky a posvátně.
Celou věc a její bezpečnost podmiňují jakousi složitou meditací, v níž mimochodem zaznívají i neuvěřitelné koniny, jako "nyní jste již v rychlosti světla v mezigalaktickém prostoru" ... které někoho nerozčílí, ale mě jo ... a vše staví do zbytečně duchovních pozic.

Nic proti duchovnu a spiritualitě.

Ale opět - situace je jiná.
Situace je taková, že mimozemšťani odpoví tomu, kdo vyšle dostatečně prozíravý a dobře zdravě uvažující, neškodící signál s potenciálem chápat.
Takový signál potřebuje Policie od lesního lidu.

Není potřeba, aby mudrcové vnitřně vymeditovali a objevili neuvěřitelné reality.
I když, proč ne, klidně můžou.

Ale taky se dá zavolat:
Halo, ste tam?
Ukažte se.

Když to udělá dostatečný počet lidí, Policie může začít jednat, zrušit rádio, vysvětlit, co bylo rádio, kdo jsou oni a proč tu jsou a kdo byli ti, co tam dali to radio.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter