Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bajka o lidech a vetřelcích
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2021 (18:20:20)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2021 > Joneli> 

Tohle je trochu komický komentář, ale beru, že jste si dal lahvinku a asi to nemyslíte nijak zle.

Víte, já nemám zájem doopravdy dělat umění, ať výtvarné, tak literární.
Vzhledem k tomu, že jsem server totem.cz znala už dříve a měla jsem silnou potřebu sdělit informace, o kterých mluvím a neměla jsem chuť zakládat jakýkoliv blog, rozhodla jsem se o aktuální situaci s mimozemšťany poreferovat tady.

Nikdo vás jistě nenutí to číst, je to čistě dobrovolné.
Domnívám se, že už sama moje přezdívka jasně vymezuje, čím se zhruba zabývám.

Nezajímá mě skutečně umělecká podoba mého díla, což na uměleckém webu jistě mate, ovšem vzhledem k tomu, v jakém stavu byl tento web, když jsem sem přišla, mě mírné porušování pravidel, že jde více o informační a ideové, než umělecké vyjádření, nijak nerozčilovalo.

Jinak, vaše taťkovské rady jsou jistě báječné a nechci vám brát sebevědomí, ale takové rady jinému si může dovolit někdo, jehož tvorba není na úrovni amatérské, tzn. tak to napatlá každý čtvrtý až pátý.
Bez urážky, neberte to zle.

Já jen, že celkově asi moc nepobíráte, o čem píšu a jak to myslím a za druhé ne neraďte mi, díky.



To "neraďte mi" myslím tak, že mi nebude radit, ponižovat mě nějakej strejda, který ví hovno o tom, se ubránit psychotropním zbraním do palice, stavům, kdy vám do hlavy hučí nabdy zrůd, nemůžete spát, srát, jíst a pokud se tomu neubráníte, skončíte do týdne na psychiatrii, nebo pod drnem. Kdo tohle nezažil a neubránil se vlastními silami, ať mi neradí.

To není, že já vám jako malinko smutno a přemýšlíte o obrázku.
Jestli si na mě kompenzujete, že jste špatný otec pro svou dceru, nebo něco takového, nechte si to pro sebe a mě neserte.

Díky.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter