Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bajka o lidech a vetřelcích
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2021 (18:20:20)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2021 > čtenář> 

NWOčko, to není ponižování se, časem to vyjde napovrch.
Že vzhledem k realitě jsem řvala a kopala málo.
Jenže tyhle oočkovaný zmrdi, co milují židy, nemají rádi slovany, kopou za germány, by to nepochopili ani v budoucnosti, kdy vyjdou na povrch reality jako jsou mimozemšťani, vy, vaše NWO a vaše zločinecké aktivity, co se všechno dělo, že zabíjeli lidi, dávali děti reptiliánům, používali psychotronické zbraně, chtěli vyhubit lidstvo, že spirituální propojení s vyššími dimenzemi bylo v ohrožení, že jste chtěli zabít naši duši.
A že jste za každou cenu chtěli zabránit našemu kontaktu s Galaktickou federací a našemu prozření, že existujete.

A že je třeba vás pozabíjet.
Čeká se na efekt vyššího muže.

Tak takoví nablbové, jako je tento pán, který si plete dimenzionální válku a útok psychotronickými zbraněmi s "voláním o pomoc, když je člověk dezorientovaný a vůbec neví, co si má myslet o světě", takoví blbové by byli ohrožující i pro tu budoucí společnost.
Tak když si pán myslí, že moc kňučím, když jsem se musela ubránit voltům do hlavy od NWO a mám kontakt s GF, tak doufám, že má 3 dávky vakcíny a chystá se po vzoru Izraele na čtvrtou, protože na omikron prý 3 dávky nestačí.



"berte tak, jako že Vám někdo věnoval trochu času. Doufám, že se vám ještě poštěstí tuhle situaci zažít vícekrát. Já jsem to udělal jen ze starého dluhu - který se vás netýká. "


Opravdu jsem znechucená, jaký ubožáci si tu na mě cokoliv zkouší.
Proč si zrovna nějaký maňas, co maluje nablblý obrázky myslí, že toužím po jeho pozornosti? Že dokonce toužím situaci, kdy si na mě nějaký ubožák něco dokazuje, zažít vícekrát?

To je neuvěřitelný.


Já podávám zprávu o dimenzionální situaci, kosmologických realitách v mimozemské válce, o vývoji ve snahách o naše osvobození.
Kdo nechápe, o čem píšu, nereagujte na mě.
Nejsem tady, abyste si o mě šoupali podrážky, nějaký vocasové, co neuměj ani malovat, ani nic jinýho.
To, co dělám a píšu, to není umělecká forma, která chce body.

Je to svědectví a píšu to vesměs jako blog. Nejde mi o doporučení, body a uměleckou soutěž, či jak je to tu tradičně pojímáno. Zajímají mě jen a jen reakce lidí, kteří chápou, o čem píšu a mají k tomu co říct. Což je ---- tady nikdo.
Takže to píšu jen tak, třeba to někoho zajímá.

Opravdu to není o tom, že tu toužím po pozornosti a ocenění nějakých trapných nablbů, kteří nejsou schopní pochopit ani to téma, o kterém píšu.

Jestli si chcete zkoušet šulínka na čarodějnici, ošklivě vás pokoušu.
Moje nervy a benevolence vůči natvrdlým mužům už jsou dávno dávno v háji.




Jestli moje negativní konfrontace s jinými lidmi na internetu něco pro mě znamená, tak zkušenost, která se konečně začíná jevit tak, že má nějaké obrysy.

Skutečně mě nezajímají konfrontace s muži mdlého rozumu, kteří si myslí, že čekám na jejich úlet s flaškou vína, kdy si myslí, že mě mohou poučovat, skrytě mě urážet a tvářit se přitom jak distingovaný inteligentní muž, jenž neužije vulgarity. To je pro mě opravdu odpad, tento druh lidí. Nepoužívají vulgarity a živí zlo svou hloupostí, duševní omezeností, tím, jak jsou bezpečně systémem zpracováni na otroky.

Množství těchto lidí mě vždy a vždy překvapuje a už jsem pochopila, že je jich hodně.

Což je překážka pro nový věk, osvobození lidstva, protože takové množství debilů neumožní, aby se lidstvo na civilizační bázi spojilo s Galaktickou federací.
A proto vznikl program očkování, genocidní program.


Další věcí, kterou jsem pochopila, tak to, že můj extrovertní, otevřený, mnohdy vulgární projev dráždí mnoho lidí do nepříčetnosti a moje nekorektní názory také. Stavět se na stranu Ruska, nechtít očkování, říkat že s tím Írákem to bylo přehnaný a že Evropa je banda líných povýšeneckých kriplů, co rádi vykořisťují, hm.... to si dovoluju. Tento styl projevu odmítám opustit, protože to, co jsem zažila, nebylo pro žádné slušňáčky a byla to regulérní válka a doposud trochu je a jestli na mne někdo hodlá reagovat, až se uklidním, učešu se, nasadím sladký úsměv, nalakuju si nehty a nastartuju chuť lézt nechápavým trotlům do prdele, tak se zaprvé nedočká a za druhé o takový reakce takových nicek nestojím.



Jinak jsem zjistila z jiných diskuzí, než tady, že existuje další velké množství lidí, kteří mají tendence následovat někoho a stačilo by mi méně cenit zuby a mohla bych mít sektu raz dva, o což nestojím a navíc existuje další poměrně velké množství lidí, kteří si myslí, že stačí se povznášet v srdci, dýchat lásku a vidět světlo různých barev při meditaci a do hmoty se zrealizuje království boží.
Prostě si lesní lidi sedli kolem ohníčku a meditují a točí se ve svých snových světech, aniž by mluvili, řešili a diskutovali a Policie se drbe na palici za bukem a říká si, co s nima, aby jim to došlo.Aspoň, že si to říkají a chtějí vymyslet, co dál.


Já jsem z toho všeho šílenýho blbince a kolotoče nepochopení už extrémně unavená.
Přimět náboženský lid k chápání Galaktických realit je fakt extrémní oříšek.
Lesní lid chce dál poslouchat zázračný rádio.
Zoufalství.


Při všech těch zkušenostech a konfrontaci s realitou lidské populace se mi ovšem podařilo přijmout genocidní program vakcinace a smířit se s ním, jako s nutností.
Ještě před rokem bych to nevydýchala a viděla bych to jako děsivou tragédii, protože jsem si idealizovala lidi.
I před tím rokem příliš, bylo to pro mě nebezpečný.

Dnes už chápu, že tohle stádo musí prořídnout, aby z lesního lidu nezbyla jen a jen zpackaná akce.
Málokdo čekal tak strašně moc apatický, zle zpracovaný materiál, který se tak strašně moc brání jakémukoliv řešení a pokroku.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter