Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bajka o lidech a vetřelcích
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2021 (18:20:20)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2021 >


Tak po tom, co jsem pánovi a všem ostatním tohoto ražení doufám již dostatetečně vysvětlila, že když mluvím o věcech, o kterých oni v životě neslyšeli a otravuje mě trol NWO, neznamená to, že si na mě můžou dovolovat, otírat se o mě, že jsem tu jako trpěná, debíleček, nad kterým se maximálně sem tam usnese nějaký ožralý ubožák.

Promiňte, to je vaše ostuda, že to tak berete, ne moje.

K novinkám:
Utvořila se civlizační deska sestávající z Ruska, Íránu, slovanské části Evropy, Orientu, která garantuje civilizační dohodou a závazkem touhu po míru a neútočení na svých územích. Chceme mít tuto civilizační desku bez válek a chceme na těchto územích řešit věci bez válek.
A spolupracuje se s Galaktickou federací.

Taktika je čekat a neútočit, rozhodně není žádná vůle ke spuštění jakéhokoliv konfliktu.

Nyní je hozená rukavice na straně štvavého Západu NATO.
Mimochodem, opuštění sféry NATO na našem území je velice úlevný proces, kdy se odklízí technicistní terorizační kolos a vracíme se ke kulturním přírodním kořenům a zdravému archetypu.

Celkově je cílem udržet mír, do doby, než budeme konečně schopní pochopit na kolektivní úrovni existenci mimozemských ras. A budeme schopni na civilizační úrovni navázat kontakt s Galaktickou federací.

Zase pro všelijaké chytráky:
Pokud si myslíte, že si to vymýšlím, ne nevymýšlím.
Pokud si myslíte, že jsem blázen, klidně si to myslete a neotravujte mě s tím.
Pokud si myslíte, že žádám vaši slabomyslnou pomoc, ne nežádám.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter