Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimosmyslový globální projekt Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10.2021 (19:56:56)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2021 >



Tak jsem navnímala druhé vysílání Galaktické federace, hezky zatepla to sem vysolím, neb na tom nic netratím a nikdo mě nebude podezírat, že jsem to odněkud vysmolila z cizí hlavy a chci být zajímavá.

Dávám sem svoje zápisky z akce, až namaluju obrázek, nad kterým strávím aspoň týden ! jak mi tady radil jeden chytrák a zpracuju to, vydám na to téma další příspěvek.

Zatím surové zápisky z akce z dnes, 28.12. od 16:30 do bůhvíkdy, nasnímáno cca za 3/4 hodiny, přepsáno v 22:00, jednoznačně originální neprodejný kousek.






""""""
První obraz
Obraz rychlého, co protíná přírodu, láně zeleně, rychle a zběsile, obrací se do atmosféry, ta je rozbouřená, zlověstná, vidím vyděšené oči odpovědných, vše se vztahuje ke stavu přírody.
Uvnitř planety je malé nevinné dítě, pláče, jeho nárok pro čistý život se spojuje se silami planety, panenské přírody, vzniká světelná síla, přetlak světelné síly, která směřuje ven na povrch.
Postupně se prolíná s životem na povrchu, prozařuje svět zevnitř, bytosti, lidi, zvířata přijímají vnitřní nárok planety, území, kam pronikla síla země zevnitř, se očišťují a začínají žít jinak, nově.
Toto prochází celou planetou, planetárním povrchem ve vlnách.

Druhý obraz
Nová země a její lidé si všimnou terorizačního vysílače - majáku - s umělým světlem, který je hlídá a poměřuje a informuje, dává zprávy. Začne je obtěžovat a oni se začnou dovolávat pomoci z nebe, od vyšších sil, vyšších mocností.

Třetí obraz
Přilétají mimozemské lodě - létající talíře. Sedají po krajině na pahorky, je jich několik. Jejich mimozemská posádka se schází na place mezi létajícími talíři. Jsou různí - někteří vypadají jako lidé, někteří méně, někteří jsou vysocí, někteří stejní jako my, někteří jsou malí.
Je mezi nimi "Rohatý" - Drakonián, přichází k mikrofonu a ohlašuje, kdo je a že jeho vláda končí.


Čtvrtý obraz
Velké diskuzní forum, veřejná platforma, setkání zástupců, významné setkání, obrovský dav lidí a podium, na kterém mluví a diskutuje skupina mimozemšťanů, veřejně pro všechny.

Pátý obraz
Vidění, jak mnozí lidé, zejména ve velkých městech, zůstali zamrzlí v čase, paralyzovaní událostmi, které nedokážou vstřebat.

Šestý obraz
Rohatý se předvádí, musí z lidí vytahat všechny informační a energetické klíče, kterými je ničil. Odhaluje definitivně svoji ohavnost, nic neskrývá, lidi jsou v šoku, mnozí zoufale pláčou, je to děsivé prozření.
Pak výjev, jak Rohatého chytil Pánbůh pod krkem a zpacifikoval ho.-
Mimozemšťani se smějí, znají ten příběh, vypráví lidem příběhy, které jim mají pomoci, formou krásných holografických divadelních představení, používají otevřeně high-tech, neskrývají technologické pozadí provedení.

Sedmý obraz
Na místě, kde existovalo odporné mocnářské sídlo, viděla jsem temný mocnářský palác, starověké město, sídlo temných, vybouchne sopka. Jakoby tudy planeta vytlačí zlo, co v sobě už nechce mít. Bude to velký výbuch, ne však katastrofálně kataklizmatický.
Výbuch naruší elektro-mikrovlnný kolos 5G Haarp atp.

Osmý obraz
Výuka lidí mimozemšťany v létání létajícím talířem.
Některé talíře mají zkušenou mimozemskou posádku, jiné lidskou učící se. Závodí mezi sebou na čas na nějaké konkrétní místo a zpět na planetu.
První je mimozemská posádka a navrátivší se lidské posádce s úsměvem, z pozic dobromyslných učitelů, pomáhají vyrovnat časový nedostatek jejich letu tak, aby přistáli v pohodě a v bezpečí na své planetě ve svém čase.

Devátý obraz
Rozhovor s mimozemšťanem modré barvy se zvláštní, elegantní štíhlou hlavou a krásnýma očima.
Říká mi, že mi děkuje, i za mou práci a jejich podporu a přeje, abychom proměňovací proces v novou dobu zvládli co nejlépe.
Také mu děkuju a říkám mu, že už se na ně velice těším, na shledání s nimi, že je chci vidět a poznat.

Desátý obraz
Výjev, jak mimozemšťani a lidi sedí spolu u stolu a uvolněně a přátelsky se baví. Jsou už spolu, už nejsou bozi a ti druzí, prostě jsou spolu.

"""""




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter