Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimosmyslový projekt Galaktické federace 28.12.2021
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 29.12.2021 (18:36:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

V rámci zavádění Nového světového řádu NWO, aby se pár zkurvených nacistů a židů mělo dobře a ti, co zbudou a přežijí vakcinační genocidu, mohli jenom otročit pro své pány, bude po vzoru Číny určitě v plánu tzv. "kreditový systém" i na našem území. A pak už budeme plně žít s Bestií, která definitivně zničí lidskou rasu.

Aspoň to je plán NWO.

Kreditový systém znamená dokonalou kontrolu přes tzv. chytrý telefon. Už teď je pokusný projekt "Tečka". Ti s aplikací Tečka ve svém I-phonu a se svým nablýskaným QR kodem odevzdali svoji svobodu do rukou někoho, koho vůbec neznají.

Jsou to nějaký smradlavý šedivácký zrůdy a jejich židovsko - nacističtí oddaní sluhové, co jsou ochotní zničit lidstvo.

Vaše volba, vaše zodpovědnost.

Pak už nebudou žádný ženský s mimozemšťanama, nebojte. Bohémský duch navždy zmizí. Zůstanou jenom seschlý amorální zrůdy, co se nikdy nedotkly drog a jsou oddány ideologii šediváckých přízraků.
Už nebudou lidi, nebojte.
Pokud se nestane zázrak.

Co já vím, co mají "lidi" v kebuli?
Třeba jsem pro ně vážně ztělesněním zla, zatímco pan Slováček je přeci dobrý člověk a udávat se má!
A ten anonym, co tu rozvrací server a opravdu ač napadá kohokoliv, kdo se tu objeví a začne projevovat nějakou uměleckou, nebo jakoukoliv jinou činnost, je okamžitě touto židovskou anonymní zrůdou napadán.... třeba je tu oblíbený a lidi ho maj rádi!
Co já vím?
Vždyť všichni mlčí a pak rovnou udávají.
Tak třeba už žádný lidi stejně nejsou a není za koho bojovat a šeredně se pletu, co já vim.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter