Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z ÁNFASU (2023)
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 29.12.2021 (16:22:18)


j.f.julian (Stálý) - 31.12.2021 > Krásný příspěvek o Bohuňe...už se na tu stalkerku voda vařííííííííííí!


Tím, že jsi každému odpovídala na Facebooku a byla jsi velmi otevřená, sis bohužel vysloužila i pozornost stalkerky. Ta tě trápila strašně dlouho. Jak je to teď?

Nesmím o tom mluvit, protože je to už ve fázi trestního stíhání. Takže detaily ti neřeknu. Jen obecně: Když mi někdo radí „nereaguj, ona přestane“, tak to nefunguje. Dva roky vůbec na její pokusy spojit se se mnou nereaguju, jenomže ona je zrovna ten typ člověka, co snad nepřestane nikdy. Jako bych náplní jejího života byla jen já, pořád se snaží ke mně dostat. Proto jsem se rozhodla, že se nebudu trápit, nenechám to tak a podniknu všechny kroky k tomu, abych jí zabránila dělat to komukoli dalšímu. Třeba budu příkladem, že se můžeme bránit. Lidé mediálně známí, neznámí, kdokoli. Aby nám nikdo nemohl brát pocit bezpečí a jistoty, že můžeme vyjít ven s dětmi, aniž by na nás někdo číhal. A veřejně ubližoval na sociálních sítích. Mnoho lidí má pocit, že když si vytvoří falešné profily, může psát cokoli. To bychom měli řešit a zastavit.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter