Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z ÁNFASU (2023)
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 29.12.2021 (16:22:18)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2021 > j.f.julian> 


Jo, ten článek jsem četla taky:
"Jak tě změnila tahle zkušenost?

Někdo mi říkal, že ona je můj učitel. Že mě přišla naučit, že mám na sebe dávat pozor a chránit se. Myslím, že to tak je. Začala jsem být víc opatrná a možná jsem přestala být tak naivní. Spousta lidí se diví, že jsem se s mým způsobem života dožila skoro 40 let. Protože jsem velmi důvěřivá, myslela jsem si, že když mi něco lidé říkají, tak to tak myslí vážně. "

To je to, normální člověk si nemyslí, že se bude neustále v každém rohu houpat nějaká vykroucená zrůdička, která není schoopná normálních lidských interakcí.
Když něco říká, myslí to jinak.
Nějaký zrůdičky nás budou odnaučovat lidskou společnost?
A my si budeme říkat, že jsme byli naivní, když jsme měli takový podivný předpoklady?

To je stejný, jako s tou místní židovskou anonymní zrůdou.

Mě pije krev, tobě taky a nevím, jak ostatní mlčící udavačský uživatelé - ale toho šmejda není možný se zbavit.
Je evidentně to nejdůležitější na tomhle webu.
Už mě fakt sere, zvažuju, že se na další publikování úplně už vykašlu, asi založím radši blog.
Toho chcípáka se prostě nezbavíme a nikdo nás tady neochrání.

A ti, co mlčí a k téhle zrůdě se nevyjadřují, tam nemáš záruku. Že jsou normální, že se postaví na tvou stranu. Možná se postaví za Bohuňu a daj na tebe trestní oznámení.



Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter