Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Etnické sebepřiznání Bohuňi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.12.2021 (00:10:33)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2022 >


Ještě jsem objevila další úžasný článek, který naprosto ideově navazuje na židokauzu, co spustil Slováček.

Týká se jednoho uvědomělého prorežimního NWO tleskače - jakýsi Jiří Hřebenář, který také, s tak velkým ohledem na židy a s takovým strachem o ně, nahlásil jakési video astrologa Antonína Baudyše, taky kvůli židům.
No jo no, žiďáci se holt namočili do struktur NWO.


Tu je ten článek:

https://hrebenar.blog.respekt.cz/baudys-druha-svetova-byla-mimozemskou-valkou-a-zide-mohli-byt-vypiplani-mimozemstany/

Baudyš – druhá světová byla mimozemskou válkou a Židé mohli být vypipláni mimozemšťany
Jiří Hrebenar
27. 12. 2020 09:12



Velice ohnivě tam Hřebenář vysvětluje, jak ho to nehorázně vytáčí, celý Baudyš a vůbec hrozná konspirace o žiďácích.
To se mi zase líbí, aspoň že projevuje emoce.


Cituji:
"Nacismus a celá ta elita kolem Adolfa Hitlera byli podle autora videa spojeni s mimozemskou civilizací, druhá světová válka byla ozvěnou mimozemské války, zatímco Židé mohli být vypipláni mimozemšťany…
Jak tohle může někdo vůbec vyslovit? Tady chybí na závěr snad jen další obludné tvrzení, že Hitler o všem věděl, a tak se pokusil Židy vyhladit a holokaust nebylo nic tak hrozného, když šlo o vyústění mimozemského válečného konfliktu…"

"Antisemitismus ještě neskončil, stále trvá a stále přežívá v srdcích některých flastenců a čeká, až se bude moci projevit v nejrůznějších barvách, do kterých bezpochyby patří odlidštění, nebo snahy o vyřazení z kolonky člověka do kolonky těmi možná mimozemšťany vypiplanými."






No jo no, když to je těžký.
Že je Bohuňa žid a zároveň nelidská zrůda, to je tady vidět černý na bílým.
Zároveň všichni židi nejsou Bohuňa.
A všichni židi nejsou NWO.

Židi, ti praví, skálopevní, jádro NWO, jádro posluhovačů zlým mimozemšťanům, Drakoniánům, Jehovovi, to je obludná zvrácená cháska, která běžné židovské obyvatelstvo vždy obětuje.
Běžní židi jsou vždy rituální obětí té pravé party od NWO, kde jsou všelijaký ty Rotschildové a Rockefelerové.
Holocaust byl tedy velká rituální oběť pro tuto židovskou kliku NWO, aby ti se měli lépe a mohli dotáhnout svůj plán.

Tohle je třeba mít na paměti, aby se znovu taková rituální oběť nerozjela, aby nebyl nový pogrom.
Dneska se říká "antisemitismus".

No jo, ale lidi jsou jednoduchý, že jo.
Stupido, to je na ně moc složitý.

Na druhou se nemůžeme nechat ničit akcemi ži´dáků od NWO - viz. totem.cz
Rozvracení normálního lidského prostředí, nelidská šikana, bránění pokroku, snaha o sebevraždy nevinných a udavačské akce.
Toho jsme tu byli svědky od ŽIDŮ, nebo jejich fanoušků.

Takže, není to jednoduché.



A co se týká genetiky židů:
To mám od mimozemšťanů. Zruší se jejich genetika. Zanikne židovská genetika, i židovská víra. U normálních lidí se přetransformuje genetika i vědomí, u zločinců NWO dojde prostě k likvidaci, nebo odstranění z planety jiným způsobem.

Nejsou sami - ještě určité rody Číňanů, Japonců, podvný čertíci z Tichomoří a některé klany Keltů a nordických bělochů - jakbysmet.
Jako židi, končí.


Jejich genetika je prokazatelně škodlivá, degenerativní, obsahuje DNA některých mimozemskcýh ras, které samy o sobě nejsou špatné.
Ale ve vztahu s lidským DNA to nedělá dobrotu a vytváří to zlé bytosti bez lidského jádra.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter