Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Svým způsobem jsem i hrdá na kastu, do které spadám, tzn. "feťáci a blázni". Reálná bojová jednotka, strážcovská kasta, co musela ve svých tělech a duších zvládnout nápory, které měly za cíl zlomit lidskou duši.
Feťáci a blázni jsou zvyklí na dimenzionální reality, cestování časem, jsou schopní rychle chápat dimenzionální souvislosti, jsou zvyklí na surreálné jevy, které se promítají do reality, máloco je překvapí. A jsou zvyklí myslet k jádru, většinou je to pro ně únik, jak utéct z pokrytectví tzv. "slušných lidí", napapaných antidepresivy.

Takže zatímco slušňáčci uvědoměle odmítají projekt mimosmyslového přenosu, já jsem z toho, že se to děje, docela šťastná.

K úplnému štěstí mi chybí přestat se rozčilovat postojem esoterické scény pánbíčkářů a zmetků z tajných služeb a temných projektů okultního ražení, kteří se vše snaží navést na debilizační kýč s láskou a světlem.

Fakt mě baví všichni ty pitomci, co tvrdí - jakmile je vám to nepříjemné, tak do toho nechoďte.

Bych jim přála zažít jeden jediný den dimenzionální války a jednu sadu problémů k řešení.

Že by jim slintal do hlavy reptilián zvrácenosti a do toho jim skákal kontakt s GF v různých časech.
Jak by to čajíčkářky na polštářku s láskou zvládly.
S neurolem v palici a zpomaleným zmanipulovaným myšlením.

Podle mne jsou všechny tyhle rozvracečské akce proti tomuto mimosmyslovému projektu Galaktické federace řízené, záměrné.
Přes zmanipulovaná psychická média, nastrčené figurky v diskuzích, až po tyhle podivné typy, jako je ta překladatelka, která z nuly najednou dělá rozhřešení ve věci mimozemských exopolitických realit, což je něco, co si nikdo aprobovaný skutečně nedovolí.

Kde má jakoukoliv autoritu, která ji kryje, kromě jedný báby ze zahraničního videa?

Všichni tyhle láskaři, co slibují vzestupy, mají většinou léčitelskou praxi.
Chtějí prachy, zákazníky, tak jim mažou med kolem huby, krmí je láskařskými náboženskými nesmysly a pochybuju, že mají jakýkoliv reálný kontakt s GF.
Jsou to pěkný vychcaný mrchy, ničí reálné projekty a vydělávají na tom.

Ta "šamanka Namu" už zemřela - podle mne to má jasnou souvislost s tím, jak zhanobila projekt GF.
Žádná bába na tomhle nebude parazitovat.



Tohle se dá odpustit jen a jen někomu, KDO MÁ OPRAVDU UPŘÍMNOU OBAVU O DRUHÉ a má to podložené VLASTNÍ ZKUŠENOSTÍ, nebo VĚROHODNOU INFORMACÍ.

Pak se tomu člověku nic nestane, byť by šířil blafy a nepravdivé informace.

Ale jak to udělala šamanka Namu? Spojila se, aby byla zajímavá za každou cenu, podle mě byla i zaplacená, aby takovou prasárnu udělala.

Ende. Nazdar. Je válečný stav, takové kousky se neodpouští.

Tak to je - a naše slepičí eosterní scéna složená z líbivých prachy milujících léčitelek a super důležitých překladatelek, se slepičím stylem synchronizovaly, aby byly všechny moudré a měly výstražný názor na projekt Galaktické federace, aby vypadaly moudře.

Až přiletí alieni, budou mít tyhle slepice po živnostech, aby se radši něco naučily, to pro ně bude lepší.

A ty, které mají celou GF na háku a budou jim škodit pro prestiž, nebo peníze, zaplatí - viz. šamanka Namu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter