Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já jsem velice ráda, že ta ženská zemřela.
Ta tak nesmyslně a prolhaně, evidentně úplně mimo, pomluvila GF a ten pokus 17.10.2021, ta mi zvedla mandle.
Už tenkrát jsem šílela v diskuzi, že dělá válečný zločin, že to tak bude posuzované.
Holahop je mrtvá.
Možná měla rakovinu, co já vím ... ale to by byla trochu divná léčitelka.
Ta souvislost je značná a pravděpodobná.

Ať si to všechny tyhle paninky uvědomí, že můžou skončit, když to přeženou, jako šamanka NAMU.

Takže ať o tom všechny ty pitomý slepice přestanou žvatlat jen tak pro nic za nic a svý úvahy a pocity, ať si strčí, kam chtějí.
Pokud nemají důvod pro své pomluvy, můžou se na ně vztahovat dimenzionální zákony za válečného stavu tak, že pokud GF vyhodnotí závažnost a škodlivost takového počinu jako trestnou a ohrožující celou misi a význam té škodičky či škodiče jako malý, tak ho/ji prostě odkrouhnou, bez ohledu na to, co plácá paní překladatelka o zachování života jako mety č. 1 a to i u dimenzionálních mimozemských zločinců.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter