Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Hlavně o nějaké šamance Namu jsem neměla ponětí do října 2021. Tehdy jsem ještě diskutovala na blogu Válkové. Rozebírali jsme ten projekt 17.10.2021 a někdo tam dal odkaz na video "šamanky Namu".
Když jsem to shlédla, vybouchla jsem jak vodíková puma. Vzhledem k těm bitkám o 5G jsem byla docela plná energie a dala jsem proběhnout své nervy.
To bylo vidět hned, že ti, s kterými Namu mluvila, nebyla Galaktická federace! Hlavně, co to je za zhovadilou myšlenku si shánět Galaktickou federaci na proklepnutí, když s nimi nikdy do té doby nemluvila, v kontaktu nebyla, bojů se neúčastnila a věci evidentně nerozuměla?
Když se toho projektu bála, neměla ho zkoušet. Nebo se neměla bát a ten kontakt zkusit - přijmout nějaké vjemy od nich a tak právě začít navazovat kontakt a výměnu myšlenek. Tak to je myšlené - pro všechny, kdo ten kontakt nemají a nechtějí být závislí na chaotických zprávách prostředníků - kontaktérů, psychických médií.
Přesně v takové pozici ta Namu byla - v pozici tohoto člověka, který s nimi nemá kontakt.
Právě proto se dělá ten projekt.
Aby existoval přesný čas, kdy je zaručen informační příjem, garantovaný od Galaktické federace a zpětnou diskuzí bylo možno ověřit obsah sdělení, což se povedlo hned na první dobrou u Chvátala.

Jenže Namu místo toho, aby to pochopila, tak chtěla být důležitá a přecenila svoji velkolepost a důležitost, protože se z pozice jakéhosi revizora rozhodla zprostředkovat svým věrným divákům tu PRAVDU.
A celý to zkazila - mluvila s nějakými oploštělci z galaktické mafie, to jsem poznala hned.

Tak jsem to psala jak o závod. Na tý diskuzi byl nějaký Petr a ten se přidal k Namu, takže z toho byla velká divoká diskuze. Já tý bábě dala, já jí tou dobou tak nenáviděla.
Ta Namu, jestli se někdy na diskuze na tom blogu podívala a přečetla si, co si o ní myslím, tak se divím, že zemřela až teď.
Ta si otevřela dveře do pekla.

Když já na takovou idiocii nemám už vůbec nervy!
To je na každém, uvědomit si tyhle reálie.

Myslet si o GF může kdo chce, co chce.
Ale kdo bude poškozovat jejich projekty svou vlastní blbostí, plést se na poslední chvíli do této záležitosti nějakými magickými cestami, na toho se začnou vztahovat kruté kultické kosmické vlivy - a ty dost nadržují GF, protože kosmické vědomí nepodléhá drakoniánským NWO manipulacím.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter