Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2022 > čtenář> 

To bych musela Silvestr a Nový rok vyplnit nějakými hezkými obrázky a příspěvky a to se mi nechtělo.
Takže až tam zadají rok 2022, poctivě přesunu příspěvek do data 2.1.2022, kam patří.
Na Silvestra jsem neměla ponětí, že Namu umírá a Křešová je všehoznalá natolik, aby se přidala do kolony "pomlouváme GF a ničíme jejich projekty", neb jsem ještě neviděla to slavné video.

Achjo ... takhle se nikam nehneme.
Fakt je dobře, ža ta ženská umřela - ať všichni vidí, kam to vede, že pomlouvat projekty GF, za kterými stojí moře lidských životů a vypětí, aby se to vůbec mohlo dít ... to není dobrý nápad.

Ať si to všichni uvědomí.
neví, o čem mluví.
Pomlouvat ten projekt, abych vypadal/a chytře a moudře, prozřetelně, když nevím, co za tím je, nepodílel/a jsem se na věci a celkově se v tom vyznám jako koza v petrželi ... ne není to dobrý nápad, jedna ženská už na tom nechala život.

Ať se ta rozjívená esoterická scéna laskavě uklidní.
Jeden z deseti ví, o čem mluví.
Ostatní mají pocit, že můžou všechno a vždycky.

Ale tady už padla kosa na kámen.
Někde ty hranice beztrestné rozjívenosti končí.

KDO se může beztrestně postavit tomuto projektu GF?
A masově je pomlouvat před tisícovkami lidí, kteří jsou pak kvůli tomu zmatení a zbytečně se bojí?
Šamanka Namu to evidentně nebyla.

Omluva je pouze upřímná obava o druhé a o sebe, upřímná, žádná vykonstruovaná.
Motivace "vypadat znale" je vadná.

Do toho projektu se motají "mořské panny", nějaká rasa, co si zvykla na život v mořských hlubinách, prý jsou s nimi nějaké problémy, nevím, o co přesně jde, až budu vědět víc, tak to napíšu.
Nic není absolutně bez problémů, ale rozhodně ten projekt není od nějakých negativních bytostí.
Ať si dá každá paní, co o tom nic neví a nemá vlastní zkušenosti a zážitky, už pozor, na nějaký masový varovný akce proti projektům GF.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter