Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nijak tuhle situaci nedokážu pochopit.
Během války bylo nutný ty zrůdy nemilosrdně odpravit.
Teď zařizuju, aby černá šlechta vychcípala do posledního spratka.

Ta lásečkářská produkce, jak chce tyhle zločince vozit někam na planety, kde je budou přeučovat k lásce, už by si mohli dát oraz.
Já jsem ještě neviděla, že by se exopolitická situace kolem Galaktické federace řešila skrze jedno médium a všeznalou paní, co je překladatelka.
Tak jako v cirkusu jo, jako pouťová atrakce dobrý.
Nechápu, proč si tohle SV neuvědomuje.

Vědmy v napojení na mimozemšťany byly vždycky nevěrohodné, na sto procent.
To, co dělá Chvátal, je snaha o co nejrealističtější zpravodajství ze změti zpráv, které sestávají z výpovědí různých lidí zapojených do tajných programů, mám pocit, že channelingy kdejaké báby do toho nikdy nezapojoval.

To bych tam mohla dělat pořady i já a jakkoliv je to hráblý, byla bych aprobovanější, než ta blondýna.
Aspoň je na nebi běžně vídávám, při prvním kontaktu se světlicí přes celý údolí jsme si domluvili sundat na kolena USA a to se podařilo. Mám je vyfocený, není to halda.
Dozvěděla jsem se o systému pravěkých a mimozemských technologií, odžila čarodějnickou válku v bunkrech, spojila se s planetou a galaxií.

A říkám - ten projekt je projekt Galaktické federace.


Mám z toho odporný pocit, jaký asi nastává po každé válce.
Každý je pak generál.
Jenže mám pocit, že tady se každý předvádí v exopolitice, aniž by o tom cokoliv věděl a ještě nemáme vyhráno.

Já mám totiž pocit, že do nějakého iluzorního matrixu, před kterým furt tyhle nány varují, se zavřely především ony. To je bezpečný svět nablble sladce prdláčkových ufounků, o kterých se dobře pindá. Jenže nad zadkem mají reálnou Galaktickou federaci, tak by jim nemusely svou blbostí škodit.

Davy jsou debilní, lidi nic nechápou.

Jdu dokoukat to video, skončila jsem u feťáků a bláznů, což pronesl pán, který se věnuje politice, třeba dobře, ale politice ... dalších 25 minut toho videa mě třeba konečně zabije.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter