Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2022 >


Tak teď poslouchám Eelenku Danaan, v překladu Křešíkové - krásné líbivé kecy o tom, jak mají tihle strašně moc velký zájem, aby se podařil kontakt.
A když běží reálný projekt GF, který má připravit právě na kontakt, tak tomu nastaví podrazáckou nohu. To je vidět, jak těmhle anděličkám jde o věc.

Podle Elenky Danaan Galaktická federace založila "Solar warden". Moje GF mi říká, že je přijali pod svá křídla před cca 5ti lety.

Solar warden byl utajený projekt, kdy lítali vesmírní hoši po celé galaxii a dělali v rámci černých operací, byli utajení.

Byl to gigantický podvod na lidech, kdy jsme byli oblbováni, že žádní mimozemšťani nejsou, zatímco létala tajná jednotka v reverzních i originálních plavidlech po galaxii.

To by potom znamenalo, že Galaktická federace od Elenky jsou hnusný prolhaný svině a na nás, na lidech, nezáleží.
Nechci ani Galaktickou federaci světů od líbivé temné jupí západní Elenky, ani Elonka.
Nechci, aby byla budoucnost s Elenkou a její špinavou GFS.


Za tu mojí Galaktickou federaci jsem se ještě nikdy nemusela stydět.


Ono se objevuje spousta channelingů, všechny jsou GF.
Teď jsem viděla zase jiný, kde Galaktická federace světla údajně všechny lidi uspí v jeden okamžik a roztřídí je do různých světů a všici budeme mocinky spokojený.

Už mám těchto nasládlých kravin opravdu plné zuby.


I když vím, že GF hodně přizpůsobuje svoje informace psychickým médiím, že by měli zapotřebí krmit lidi až takovými slátaninami? To asi nebude GF.
Možná mám pragmatičtější myšlení a nejsem tak sladce kovaná na tu jejich debilní lásku, proto mám jiné informace, ale největší pravděpodobnost je ta, že je to buď mega podvod a psychotronická hra, nebo ještě nejsou zrušeny channelingy nepřátelských stran.

Není možné, abych já, i Elenka a další čůza, co vymyslela rozvrstování obyvatel do různých světů, měly kontakt se stejnou Galaktickou federací.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter