Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Celá Elena Danaan na mě dýchá něčím, co znám z dimenzionální války. To je přesně spirit téhle satanistické partičky, kterou jsem po čase prohlédla.

Láska, povznesenost, sofistikovaná kultivovanost, nadnesený hlas a povzdechy, patos, ceremoniální nepřirozenost, faleš.
Patetické bolestivé příběhy z galaxie a hlavně non - stop spolupráce s Drakoniány a kudla od nich v zádech. Negativně kupříkladu začarovávali budoucnost, tzn. dělali zásahy z minulosti do budoucnosti, mimozemšťany z Galaktické federace chytali, mazali jim paměť a snažili se je zlomit.



To spíš uvěřím, že je ta ženská satanistka, než že komunikuje a dělá pro Galaktickou federaci.
Moje Galaktická federace je jasně nadefinovala, před Elenkou mne varují a pocitově, instiktivně, tomu nemám problém věřit:
Tohle nejsou žádná psychická média a spojenci mimozemšťanů, je to na férovku klika satanistických poskoků od bývalých tajných projektů, Hollywood.


Teď ještě, aby česká alternativní scéna prozřela.
To je při počtu všech těch lidí, co věří, že se někam vznesou, ať ve spánku, nebo jinak a že důležitá je jen a jen láska a svítit a světlo a tak dále ... tak je to nemožné.

V channelingu jednotlivých lidí, co říkají o svém zdroji informací, že to je Galaktická federace, je děsivý bordel.

Každý tvrdí jinou ujetou kravinu.

To už je Galaktická federace Světů, Galaktická federace Světla...

Já mám od začátku Galaktickou federaci.
Co jsem doopravdy řešila, tak vymlátit peklo a srovnat tok spravedlivosti po světě.
Což se mocně řešilo dost jakoby "samo", jednak je to řízené GF a pak taky kosmickými proudy, šlo hlavně o to, to stíhat a nebrzdit.

Celé jsem to měla vždycky jinak, než že mám svítit a milovat.
Cílem bylo vždy zařídit vítězství Galaktické federace, zařídit, aby byli vládci bunkrů a aby se zadařil civilizační kontakt.
Tak když by satanistický grupy nepomlouvaly projekty Galaktické federace, věc by šla určitě lépe.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter