Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To jsou stoprocentně satanisti z tajných vesmírných programů, celá Elena a spol.
Tyhle kriply jsem vnímala na začátku, pěkně mi zamotali hlavu, snažili se permanentně o mou sebevraždu.
Usyčený namachrovaný povrchní svině v kombinézách dělající pro drakoniány.
Legrácky, povzneseno, lepší lidi.

Teprve když jsem tuhle partičku nejdřív po půl roce vykopla jednu část, pak po dalším půl roce po Drakoniánském útoku, kdy se jednoznačně ukázali jako zrádci, druhou část a pak jsem konečně po dalším roce a půl vykopla jednoho hezounskýho kripla, kterýmu jsem věřila a který je evidentně jeden z jejich stěžejních manipulátorů.

Pak přišla série útoků, o kterých jsem v tu chvíli jasně věděla, že jsou to z Hollywoodu táhnoucí se černé blivajsoidní akce plné špíny a černých dredů. To byla jejich pomsta.

Následoval rok ryze okultních válek. Bohužel, právě tyhle kriply vnímám dodneška někde na pozadí, sice jsem je zkrouhla, ale že by konečně zmlkli navždy se říct nedá.

Teď se snaží dělat hezounky a dělat "dobro".
Přitom je to parta z temných flotil.
Ono na ně dojde, ale bohužel, jak je vidět, jsou stále dost aktivní.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter