Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jfj objevitel talentů++
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 13.1.2022 (06:01:31)


 Čtenář - 16.1.2022 > čtenář> vypadá to , že tu smrdíš spíš ty. nevidím žádný tvůj příspěvek, a naopak, když někdo umí přiznat, že není dokonalý, že neumí vložit foto a druhý jen uráží, ale neumí se ani podepsat, tak mi to dává smysl. První je pokorný a je velikým skutečným básníkem, který své krásné verše rozhazuje idiotům jak kusy krvavého masa, nebo lze také říci, že hází perly sviním a ty, jsi úplně nesvéprávný ignorant a jak jsem četla, tak si to tu oprávněně myslí každý! Proč tu obtěžuješ, proč se o něco nepokusíš. Zkus třeba fotit, na to nemusíš mít žádnou fantazii ani talent. Ale ty se bojíš, že by se ti někdo jako ty, vysmál, že jsi nemehlo! Jsi jen ubohý hejtr, uplakaný ubožák, který se nevzmůže na nic, jen aby schovaný v anonymitě urážel ostatní, což je znak nevzdělanosti a neschopnosti.
A naopak! Analfagot byl největší hvězda poezie na Literu, Julián je stále zase na Libresu a dalších..., nakonec tisíce jeho čtenářů prostě a jednoduše hovoří za vše a takový počet sledujících nemá v Čechách obdoby!

TY NÁS NEBAVÍŠ! TY, primitive!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter