Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimosmyslový projekt Galaktické federace 28.12.2021
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 29.12.2021 (18:36:01)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2022 >


Objektivní zhodnocení, co o tomto pokusu říká Chvátal, je to, že tento pokus se většinovým obsahem věnoval zvukovým vjemům.
Dále, že 92% obyvatelstva reaguje na signály sympaticky, tzn. reagují příznivě. Z toho 42% to vnímá tak, jak z Galaktické federace chtějí a 58% to není schopné přijmout, nebo s znehodnocujícím zkreslením.
Cílem je 60% obyvatel dobře vnímajících obsah sdělení.

Tak nevím, kam spadám, já z toho sestavila menší umělecké dílo s pohádkovým vyzněním, sestávalo to vesměs z obrazů, které vyjadřovaly nějaké procesy.
Na zvukové signály napřímo už jsem dost alergická, tak jsem žádné gongy nevnímala.

Tak jsem zvědavá na další pokusy.

To zhodnocení vyznívá velice dobře, jen by mě zajímalo, co tedy navnímali lidi, co to slyšeli, viděli dobře, nebo jestli mají v hlavě nějaké nové vize, myšlenky, ... , jo těžko říct.
Tak snad to funguje, jak má.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter