Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimosmyslový projekt Galaktické federace 28.12.2021
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 29.12.2021 (18:36:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Všelijaké pípání, technické zvuky, elektrické výboje, nebo napřímo hlas do hlavy, technické přepínání signálu, pískání, jednou jsem slyšela i techno, jako tu hudbu ... přímo do mozku, fuj, tohle beru vždycky jako útoky.
Takže se ani nedivím, že jsem nic neslyšela a pokud jsem chytla skutečně ten signál, tak jsem si ho převedla na docela dlouhý příběh. Jak v kině.

Otázkou je, jestli to je dobrý, nebo špatný příjem, mí mimozemšťani z GF mi říkají, že dobrý, že se to dá považovat, že jsem informaci přijala v ještě dostatečné podobě.
Jenže kde je ta GF, co tohle pořádá? Aby mi řekli.
Ne nebi, kde je denně vidím.
Asi.

To je taková pakárna!
Kvůli tomu, že NWO drží média, si musíme nacvičovat mimosmyslové příjmy.
Protože do klasických sdělovacích prostředků se jejich zájem nemá šanci dostat.
A technicky nabořit vysílání nesmí, protože to porušuje kosmický zákon.
Je větší šance, že se naučíme dostatečně kvalitně mimosmyslově vnímat, než že se bude o Galaktické federaci psát ve veřejných sdělovacích prostředcích.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter