Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na Válkové bylo jasně vidět, že i kdyby třeba neměla pravdu, tak o svém prožívání nelže a nefabuluje a myslí to ve vší vážnosti.

Narozdíl tady od tý kačeny.
Která svoje infantilní dojmy předkládá jako pravdu, protože ona prostě pozná, kde je pravda.

S Válkovou jsem se přestala shodovat a pochopila jsem, že "Aštar" je problémový spoj, nebo že to prostě není ta stejná ideová linie, jakou mám s Galaktickou federací.
Ale aspoň to nedělala jenom pro prachy.
Jako Avuška Brožová.
Což mi připadá v současné době jako extrémně zavrženíhodné, protože jde o planetu a naši lidskou populaci a náš osud.
Parazitovat na tom pro peníze je hnus.


Budoucnost ukáže, kde je pravda, kdo se mýlil, kdo ne, jestli bude vůbec existovat jeden jediný prorok, co měl doopravdy TU PRAVDU, jak to pozná jenom Matějčková.

Existují názory, že žádní mimozemšťani nejsou a nepřistanou, že je to všechno jenom program na maření času a odčerpávání energie a že teď máme 3 měsíce se ztransformovat.
K tomu běžel prý včera proud bezpodmínečné lásky, k jejímuž získání byla podmínka, že....
Takové perly zase vypouští jiná paní:
https://www.youtube.com/watch?v=MgQXyNEUT1k

Tak ona nemusí být špatná, ale třeba se taky plete, že jo. Taky se jí může stát, že nakonec mimozemšťani přistanou a ona bude za debila.



Co se týká mimozemšťanů, tak si myslím, že do toho můžou kecat jen kontaktéři, psychická média a insideři a informátoři, ufologové, kteří se tématem skutečně zabývají a mají ho prostudované ze všech možných směrů.
Tzn. Válková, Roško nebo Chvátal jo, Svobodová Křešová ne, blondýna Matějčková by podle mne nemusela vystupovat vůbec, protože její aprobace "prostě poznám pravdu" je na pár facek.
A už podle jejího hlasu je znát, že je to mrcha a žádná duchovní bytost. To i ta vědma, jak chce bezpodmínečnou lásku něčím podmiňovat má mnohem víc důvěryhodnější hlas.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter