Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 >


Podle míry povrchnosti a debility, kdy ti, co něco zažili a viděli, nikoho nezajímají a mají ideálně zdechnout v blázinci, kdežto dvacetiletá zmalovaná piča, která ví totální kulový, má úspěchy, to vypadá, že jdeme do perdele.


Ale údajně ne, údajně je už rozhodnuto, že se dostaneme do světelných sfér, už tam nenávratně směřujeme. Což by mohlo znamenat, že všechny ty zlý povrchní důry na prachy, jak lžou a škodí skutečné Galaktické federaci, budou třeba už za rok umlčené, nebo mrtvé, nebo už nebudou nikoho zajímat, protože nápory těch světelných sil na naši planetu by měly stoupat a stoupat, jak jsme víc a víc v tom světelném pásu.
Což povede k zuřivému vzepětí posledních hluboko usazených běsů.
Doufejme, že nebude válka, jak se na to NATO tak úchylně třese.

Ale tahle nesnesitelná doba končí.
Ještě jednu stupidní blocku, co káže lidu a povolím pár atomových bomb.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter