Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 >


Brožová chce vytáhnout Příznaky Transformace na více jak 100.000 odběratelů.
Pak jí poteče daleko víc peněz z reklam, jedinou nevýhodu, co to má, že bude muset být poslušňoučká NWO. Takže zvát si jenom blond debilky, co navádí populaci do bezdiskuzní nekritické tolerance jakýchkoliv úchyláren a idiocií, dále si tam může zvát překladatelky, co vystupují proti reálné Galaktické federaci, dále kohokoliv, kdo je nebezpečný asi jako plyšák na okně.
Pak si budou hrát na to, jak jsou strašně hustý, že když by náhodou chtěli dělat něco přínosného, že to dají na odysee.
No a pak zjistí, že i to si NWO hlídá a že prostě nebudou zlobit, když mají víc jak 100.000 odběratelů.
Určitě se to Avušce vyplatí, tím jsem si jistá.

Už teď zaplevelily blonďaté krávy kvůli podplatným tlusťoškám, zabedněným moderátorům a všehoznalým vědmám celou mimozemskou alternativní scénu tou svou Elenou Danaan od NWO, to je teď hit.

Tak ono se nic nestane, stejně to na vývoji nic nemění, jenom bude víc obětí. Víc zemřelých, co nezvládnou přechod, protože nemají skutečné informace.
A to jde za Avuškou, chytrými moderátory a překladatelkami.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter