Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

USA vznikly jako iluminátský projekt proti lidstvu. Na jejich území si ilumináti udržují nejdebilnější obyvatelstvo. Vznikli jako desperados v bezprávním státě bez lidských hodnot.
Jejich karma jenom za druhou polovinu 20. století stačí bohatě na devastaci jejich státu.
USA skončily.
A nikdo je nechce zpátky jako velmoc.
Nikdo s mozkem.

Na blízkém východu taky žijí lidi, to by si měli všichni ti američanofilové uvědomit.
Že tlustý debilní amík není cennější než hubený zoufalý íráčan.

Dokonce ani není pravda, že USA je ve vědě dobrá.
Nejsou dobří, jen získali mimozemské technologie obchodem, kdy prodali celé lidstvo do spárů galaktické mafie a prodali celou jeho budoucnost.
A stalo se to v USA.

Ten stát musí skončit. Stát, nikoliv území a všichni lidi tam, ale ten stát USA.
Jejich budoucnost jsem viděla v ekologii.
Skutečné, ne Elonovy elektroauta a zelený teror.
Ale rozhodně už nebudou kecat do světové politiky.
Jsou dole a to je dobře, proto jejich obyvatelstvo bydlí na chodníku.
I když není zemětřesení.


A kdo chce budoucnost jako ve Star-Treku, je úchyl. Ten sci-fi seriál neodráží život Galaktické federace. Ten odráží možná tak poměry v eses flotile.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter