Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 >

Obě dvě ty ženské, co jsou v současnosti u nás protěžovány jako novodobá mimozemská spása, tzn. Elena Danaan a Megan Rose o sobě tvrdí, že byly v dětství uneseny, následně zachráněny údajně Galaktickou federací a mají čip a kdyby začaly věřit, že nemají čip, nebudou mít ani komunikaci.

Já kupříkladu nemám čip, nepotřebuju ho. A všelijaké energo-implantáty se snažím odstranit.


Co mi říkala moje GF:
Obě ty ženské neměly nikdy kontakt s Galaktickou federací. Jako malé je třeba někdo unesl, nějaký šedivý zrůdy a následně byly "zachráněny" další částí NWO - lidsky vypadajícími příslušníky NWO, co si hráli na mimozemšťany.
Nevím, kolik takhle zpracovali ženských, ale mají je jako záložní plán, který teď použili. Vždy, když nějaké takové máně obnoví vzpomínky, začne automaticky pracovat pro NWO a proti GF.
Galaktická federace totiž vyhrává a to se NWO nelíbí. Proto potřebují, aby jim nikdo nevěřil.

Proto údajně "uctívají jako boha ženu", "nemají spiritualitu", "jsou více jako americká námořní pěchota", "spolupracují s Elonem Muskem", aby vypadali jako banda totálních trotlů, který tu nikdo zaboha nechce.


No a lidi, povrchní a hloupí a dokud nepomřou na následky očkování, lepší to nebude, ta kvalita lidského stáda ... tak ti se z těchto líbivých nástrojů od NWO mohou pokakat, zatímco o autentické bojovníky a spolupracovníky GF si otírají boty.
Protože to je realita, já kupříkladu už nebudu nikomu vycházet vstříc, nesnáším lidi, jsem extrémně unavená a zkuste si vy hajzlové se ještě jednou dostat do takových sraček, ne už vám nikdy nepomůžu, mám vás dost.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter