Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 >
Jak moc je inteligentní obyvatelstvo ohledně existence mimozemských civilizací a jejich existenci na tomto světě, je vidět na srovnání těchto dvou videí.

První je hrabavá Brožovka s Příznaky Transformace a Andreou Křešovou Svobodovou.
Která uznává na první pohled satanistickou Elenu Danaan s jejími NWO podsouvacími programy, kdy se máme bát telepatického signálu a očekávat, že iluminátské USA
s nějakým jejím podezřelým Thorem a Elonem Muskem spasí svět a máme se těšit na jejich blond přílet.
Tyto doktorosalloviny se rozhodla absolutně roznést mezi lid.

Přes 150.000 shlédnutí za 16 dnů!
Skoro 10.000 shlédnutí denně!





Druhé video je od "Suenee Universe", kde probíhá rozhovor s pilotem, který je s mimozemšťany ve spirituálním kontaktu
a který s nimi měl zkušenosti i jako pilot.
Je to seriozní snaha!

5.500 shlédnutí za 4 dny.
To taky není špatné.






To znamená, že o mimozemšťany se prakticky zajímá tak 5 000 lidí u nás, ale první "kompaktní" informaci o mimozemšťanech od Galaktické federace a problematice NWO vidělo 150 000 lidí od NWO programu blondblběn a satanistických důr, s podsunutými negativními myšlenkami matriarchátu a technického i ideového propojení s korporáty.


Suenne tam má blond paní, která mi nevadí, jakási paní Alex, na to, jak teď nesnáším blondýny, tak to, že mi ta paní nevadí, dokazuje, že je anděl.
Viděla jsem ty její pořady o CE-5.

To je potřeba, aby lidi dokázali, že to jde.
Chtít je vidět a vidět je, vědět, že jsou a jsou přátelští.
Čím víc lidí to uvidí a pochopí, tím lépe.
Myslím si, že není třeba dělat žádné tak složité rituály a meditace, o kterých ta Alex mluví.

Už když se ta skupina vydá na louku, kde je bude volat, vědí o nich všichni mimozemšťani,
co tu operují.
Nemusí se rychlostí světla vydávat v duchu za hranice galaxie (120.000 světelných let cca), aby si tam někoho sehnali.
Mimozemšťani jsou celou dobu na nebi a jenom čekají, až se ta skupina přestane bát a budou schopní takového zážitku.
Nikdo nepřiletí, všichni jsou už tady a vědí o nich od chvíle,
kdy vymysleli, že něco takového budou dělat.

Někdy s nimi v jemnohmotném stavu jsou na té louce, to vyfotil Roško!
Meditace tu slouží potom jenom k relaxaci, uklidnění, soustředění, harmonizaci a ztrátě strachu.
Což je nejdůležitější faktor, nemít strach.
Ale není to o tom, přivést mimozemšťana, oni už tu jsou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter