Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.2.2022 >



Ptala jsem se na BLONĎÁKY.

Protože se s nimi notně otravuje, tak jsem se na ně zaměřila, Galaktická federace mi to vysvětlila a s jedním jsem telepaticky mluvila.

Tak skutečně prý existuje jakási blonďatá rasa "Ahel", z celkového počtu členů Galaktické federace, kteří tu aktivně působí kolem našeho světa, je jich 8%.

Takže nikoliv drtivá většina, jak to cpe Elena Danaan, ale menšina, 8%.

Jak jsem s tím jedním mluvila, tak na mne působil docela jinak, než jako uvzdychaný blb a esesák. Taky ale neměl žádné vikingské, nebo germánské rysy, ostrý řezaný ksicht,
žádné nasvalené hovado, co se hodí tak na maso.
Byl takový "studenější", racionální a klidný, přátelský, rysy měl spíše měkčí, obličej spíš oválný, vlasy blond kudrnaté. Mívají je prý i vlnité, zřídka i úplně rovné.

Jsou to typičtí "andělé", jak je známe z křesťanství.

Co se týká channelingů ze strany Galaktické federace, podílí se obsahově asi na 15% a často právě hrají ty anděly. Podílí se na channelingových programech v křesťanských zemích a na komunikaci, která je více nábožensky - křesťansky zaměřená.
Proto jsem o ně ještě nijak nezavadila, blonďáky jsem skutečně nikdy v příběhu neměla.
Reprezentují to dobré z bělošské rasy, duchovní nadstavbu, dimenzionální druhové "rodiče" bělošské, blond rasy. Nejsou ovšem jedinými, kteří patří k bílé rase a jsou jejími DNA a duchovními vzory.

Křesťanských oblastí je na světě docela dost a větší zážitek z těchto blond "andílků" mají třeba lidi v Africe, nebo jižní Americe a mají tendence jim i více věřit.

To je asi důvod, proč pragmatičtěji zaměřené channelingy a kontakty s Galaktickou federací, které jsou otevřeně "mimozemské", neoplývají příliš blonďáky. Běloši zvědaví na mimozemšťany nejsou příliš zvědaví na blond andílky, blond andílci mají větší úspěch třeba u černochů, pro které jsou exotičtí a představitelé nezkažených blond bělochů.

Tož tak.

Tak ať se Křešovka vyklidní se svou blond SS GFS.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter