Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.2.2022 >


Křešovka si s tím hnusným USA a podvody za zády lidstva a SS partičkou nedá pokoj:

"...Lidi, kteří se začali probírat až teď, když už je akce v samém závěru, vítězném závěru, vůbec netuší, čím vším museli spojenci pod vedením USA projít, kolik lidských životů, amerických, ruských, indických, čínských, a mnohých dalších, včetně těch mimozemských, našich bratrů a sester z hvězd bez jejichž pomoci by toto celé nebylo možné - tak tito lidé vůbec neznají hloubku, šířku a nekonečný rozměr této časové, duchovní, biologické, dezinformační a energetické války, která navíc nebyla nikdy oficiálně vyhlášena, která probíhá za podpory všech zkorumpovaných a nelidských politiků za našimi zády, nad našima hlavama, pod našima nohama a uvnitř našich těl..… ..."

"USA má nejrozsáhlejší tajný vesmírný program a ostatní státy se postupně přidávají. Artemidiny dohody ze dne 13.října 2020 stanovují mírovou spolupráci spojeneckých vesmírných armád světa na mírovém využití planet naší Sluneční soustavy, jejích asteroidů a komet "

"Díky GF tady máme spousty nových technologií, které pomohly zhroucení tohoto krutého nelidského systému. Lidé mají už dávno základny všude ve Sluneční soustavě i jinde v naší galaxii. USA je země s nejsilnějším vojenským i mírovým vesmírným programem. Spolupracuje úzce s mnohými jinými zeměmi. USA mají zdroje a mohou pomáhat ostatním. USA není teroristický stát, jen ho vedli teroristi, velmi velmi dlouhou dobu."




Já jsem tou válkou prošla, narozdíl od tý blonďatý kebulky, tak vím moc dobře, co to stálo, na co jsem si jako bojovník sáhla.
Narozdíl od tý piči, která sedí na tý svý prdeli, v hlavě má nasráno, šíří SS agitku a protože je fakt kráva, tak si myslí, že je hrdinka.

Ta válka byla proti USA, moc dobře si to pamatuju a NIKDY nebyla řeč o jakémkoliv vůdcovství USA pro budoucnost.
SVĚT NECHCE USA.

Jejich úkolem je poslechnout GF, vymlátit si podzemí a dál nikoho neotravovat. Byla to jejich povinnost a nemají právo za to žádat ani moc, ani slávu.

Nepotřebujeme žádnou debilní techniku.
Nechci technicistní svět s USA jako vůdcem.
Pokud to tak dopadne, chystám si prohnat kulku hlavou.
Nenávidím USA a už o tom zasraným státu nechci ani slyšet.

Už aby tu piču esesáckou něco zastavilo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter